A little rain never hurt anybody

So true! Jeg kan ikke se for meg at denne dagen kunne blitt bedre. Ikke engang med sol! Til og med regnet virker unikt her. Det er liksom ikke hver dag man får bade med utsikt over en våt regnskog heller? Ville den vært like fin med sol kanskje? Helt sikkert. -Men i dag klager vi ikke på noe som helst. Punktum. Vi nyter ethvert minutt her oppe. Bader, spiser, ler og hygger oss. Akkurat som man skal på ferie. <3

Vacation, i love you <3 Timene flyr, men vi får jammen gjort alt vi har lyst til også! Jeg har kommet meg igjennom alle inspirasjonsbladene mine, jeg har lest ut en bok og jeg har startet på en ny, jeg har nattbadet, og jeg har inntatt en alt for god middag sammen med en alt for kjekk mann! Hva mer kan jeg be om? Sol? Vel, jeg har ordnet oss sen utsjekking til i morgen så vi får krysse fingrene for at vi får noen soletimer på morgenkvisten. Noen deilige ekstra timer blir det uansett!

Nå skal Jonas og jeg snurre film her i den fine, “lille” villaen vår.
Håper dere har fått en fin start på den nye uken dere også! <3

21 kommentarer

Siste innlegg