Panviman Resort – Our new home!

Okei, NÅ er jeg greit lykkelig. Jonas og jeg booket oss akkurat inn på Panivan Resort litt oppi fjellene her i Chiang Mai. Hotellets største villa “Viman pool villa” er vår for nøyaktig en dag og en natt! Gjett om vi skal nyte morgendagen? Fy søren så mange fine bilder jeg skal ta av dette MAGISKE stedet. Rommet vårt er på 140 kvadratmeter, vi har en egen balkong, et eget basseng og tidenes king size bed. Tror dere vi kommer til å sove godt her eller? Gud hjelpe meg. Jeg kan nesten ikke vente med å teste ut bassenget vårt, se utsikten fra balkongen, spise en alt for god middag, og ha en litt for deilig behandling på hotellets spa-avdeling. Over og under her får dere en smakebit på hva vi skal kose oss med de neste 24 timene. Ser det ikke fantastisk ut? Hallo i luken. Det blir ikke bedre!

 

Vårt lille opphold er ikke sponset til dere som nå måtte tro det. Jeg synes bare det er moro å vise dere hvor vi skal bo. En natt  i “Pool Villa” kostet oss ca 2000 norske kroner. Vil det være verdt det tro? We will see! Mihi. Jeg har i hvert fall en god følelse!

Gleder meg en hau til å oppdatere dere fra fjellene i morgen!
Nå er det midt på natten her i Thailand. Sov godt og drøm søtt.

24 kommentarer
    1. Har sett noen av disse bildene før, og det er uten tvil et utrolig fint sted. Har aldri vært der før, men utifra bildene å dømme, så er det nærmest til å svime av.
      Visste forresten at dere kom til å sjekke inn der, når jeg så bildene tidligere denne uka. Haha.
      Men du?? Hvis du syns dette er fint, da må du søke opp Mardan Palace i Antalya i Tyrkia. HEEERREGUUUUD, for et hotell! Dette er faktisk et av de dyreste hotellene som fins i hele verden. Hele 2 milliarder kosta det å bygge det, og absolutt alt som er i og ved hotellet, består kun av det mest ekslusive og luksuriøse du kan tenke deg. Bare rommene i seg sjøl er magisk nok i seg selv.
      Har så lyst å reise dit! Koster bare 2500 kr natta..haha..trur jeg må bli rik før jeg kan tilbringe ei uke der, foråsidetsånn 😛

    2. ÅÅ, himmalaya!!! NYT hvert eneste sekund – med en gang jeg fyller atten vet jeg hvor jeg skal dra!

    3. Sara Katrin: Hihi 😀 OMG! Måtte selvfølgelig Google Mardan Palace Turkey nå, og herligfred.. L-E-K-K-E-R-T! Lurer meg på om jeg blir nødt til å maile dette hotellet, lokke med litt god reklamering og ordne meg en fin deal. Hehehe, det hadde vært noe det! 😀 Blir du med eller? 😀

    4. Serriøst for noe luksus 😀 skjønner at du skal nyte det, ser ut som det er mye å nyte der! bare utsikten og bassenget og ja! alt!! heldig dere er 🙂 kos dere masse <3

    5. Heter hotellet egentlig Panviman Chiang Mai Resort? ( Ser du har skrevet Panivan Resort ) Bildene der stemmer ihvertfall med dine.

    6. You do that! 😀
      Har du forresten hørt om Eqology før? Jeg er distributør i dette selskapet, og hvert år arrangerer dem en Lifestyle Tour til et eksotisk strøk, der både business og pleasure står på planen. I år er det Mardan Palace som er reisemålet, og selskapet dekker absolutt ALT unntatt lommepenger da, selvsagt. Har såå lyst å dra, men dessverre rekker jeg ikke å kvalifisere meg til å få turen dekket. Da må jeg i verste fall betale hele dritten selv, og det har jeg søren meg ikke råd til.
      Takk og lov for at Mardan Palace ikke stikker av noe sted. Muligheten vil alltid være der uansett 😀 Må bare skaffe meg en pengesekk først, så da kan jeg reise! Hihi!
      Hadde vært fantastisk, hvertfall 😀 Du får bli reisefølget mitt du da 😀 Kunne blitt en perfekt bloggtur detta altså 😀 Hihii!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg