Hils på thai-familien!

Hils på thai-familien alle sammen! Jeg lovet å knipse noen bilder av moren til Erik, “Ann”, og besteforeldrene som holder til her i Chiang Mai. I går samlet vi oss alle sammen for middag på en av mine favoritt restauranter. Over til høyre ser dere moren til Erik, og til venstre har dere bestemoren. Pene damer eller hva? Hadde bestemoren fortalt meg at hun var 40 så ville jeg lett ha trodd henne! Under ser dere papsen, bestefaren til Erik og den nye kjæresten til bestefaren. For en herlig gjeng. <3 Vi koste oss glugg ihjel alle sammen i går. Ann bestilte en rekke thai-retter til oss og alt smakte himmelsk. Jeg tror aldri jeg blir lei av maten her. Fy søren så mye godt de har her!



Da kvelden nærmet seg slutten, turet Jonas og jeg hjemover til leiligheten for filmkveld og kos! Planen var egentlig å sette oss ned på en bar så Jonas kunne få se Argentina – Belgia kampen, men etter middagen hadde han mer lyst til å dra hjem og sovne til en hyggelig film. Passet meg ypperlig! <3

Ønsker dere en riktig god søndag! Vi skrives igjen senere i dag. <3

29 kommentarer
    1. Hei Marthe 🙂 Er utrolig gøy å lese om alt dere finner på i Thailand! Har bare noe jeg lurer på. Hvordan er det egentlig for deg å ha en pappa og bror som bor langt vekke? Og har du noe kontakt med mammaen din? Føler ikke jeg har hørt noe om henne. Ellers vil jeg ønske dere en fantastisk fin ferie videre! Så utrolig flink du er til å ta deg tid til bloggen med supre innlegg! Klem

    2. du er så utrolig flink til å blogge og også når du er på ferie! Håper du koser deg masse og nyter de siste dagene av ferien! Klem

    3. Så koslig! <3 Så ut som god mat og som dere koste dere kjempe masse og det har dere alle sammen godt av <3 Kos deg videre! 🙂

    4. Herlig gjeng ja 🙂 Erik er heldig som har så mye familie rundt seg! Mine bestemødre og onkler og tanter bor spredt rundt, sjeldent vi motes som en gjeng. Og så gøy for dere å kunne reise til Thailand på familiebesøk.

    5. Du og Jonas er et herlig par <3 Så spennende dere har det, maten ser også helt fantastisk ut. Jeg skjønte ikke så mye da du skrev at bestemoren og moren til Erik var på samme bildet, (trodde nesten du hadde skrevet feil og at det skulle stå tanten eller noe - hun ser jo så ung ut hun bestemoren). Haha, håper dere har det fint!

    6. Så koselig!! flotte mennesker alle sammen. Også må jeg jo bare si at du har fantastisk fine øyne, wow liksom! De kom utrolig godt fram på disse bildene <3

    7. whereishappiness: Tusen takk for det! <3 Haha, ikke sant? Hun ser enda yngre ut i virkeligheten. Også er de alle så slanke her! Haha, håper jeg også ser slik ut som 50 åring! 😀

    8. Kristin: Jeg er litt usikker, men jeg tror hun er 31 eller 32 🙂 Pappa er rett rundt 10 år eldre om jeg husker riktig. 🙂 Hun er helt nydelig. Også er de alle så entusiastiske og glade. Elsker det! <3

    9. minlangehistorie: Tusen takk! <3 Det koster litt å reise så langt ja, men heldigvis blir det bare billigere og billigere med fly nå. Norwegian selger flybilletter til 3000 kroner per vei. Det er nesten halv pris av det billettene tidligere har kostet 🙂 Før kom man seg nesten ikke til Thailand for under 10 000 kroner. Og hotell i Thailand koster heller ikke mye i forhold til i Europa 🙂

    10. Anne: Åh, blir så glad av slike kommentarer. Tusen takk for det Anne! 🙂 Gjett om de siste dagene her skal nytes. I morgen flytter vi inn på luksushotell! Gleder meg en hau til å oppdatere dere fra villaen langt oppi fjellene. IIIH! 😀

    11. veldig vakre damer -alle sammen 😀
      Og ser dere har en superflott tone hele haugen <3
      Så deilig å se hvor glad du er i familien din -kose dere og ha en super søndag <3

    12. Hva betyr tatoveringen til Jonas som han har på undersiden av venstre arm? Den med L og M? Var veldig stilig da 🙂

    13. For en utrolig skjønn familie! Tenker du koser deg masse med dem <3
      Er din far og moren til Erik gift? Og har du noe kontakt med din mamma? Bare lurer i og med at vi aldri hører noe om henne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg