Fantasien når nye høyder!

Først vil jeg bare si tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene dere legger igjen under ferie-innleggene mine. Blir så glad for å høre at dere setter så stor pris på dem! Det er en fryd å ta med jobben på ferie når dere er de menneskene dere er. <3 Tusen tusen takk!

SÅ, god morgen! Jeg lurer meg på om noen putter et eller annet i maten min her nede, for jeg har de villeste drømmene! I går natt var jeg blant annet på innspilling av firestjerners middag med Jan Thomas.. Hvis dere lurer så foregikk samtalen mellom oss slik:

Jan Thomas: Fin Marc Jacobs klokke.. Men resten må du gjøre noe med!
Marthe: Hva behager?
Jan Thomas: Lurte deg! Jeg har alltid hatt lyst til å si det til en toppblogger.

I natt har jeg vært kriminell, stukket av med en pistol og løpt rundt i skogen for å prøve å gjemme den. Plutselig kom Kristina Andersen aka “frøken do the right thing”, rev den fra meg og tok den med til politistasjonen..Ikke nok med det. Blant løvet i skogen kom Kristina trillende på en baby! I den ene hånden hadde hund en tykk hund og i den andre gikk hun med et nyfødt barn. Jeg tror jeg har blitt gal.

Fantasien når ihvertall nye høyder! Tenkte det var passende med noen bilder fra gårsdagens museumsbesøk her jeg. De er jo fulle av fantasi de også! Dette er definitivt det kuleste museumet jeg har besøkt i mitt liv. Alt av vegger og gulv var malt i 3D og tok man bilde fra en spesiell vinkel så så det faktisk ut som vi var tilstedet i bildet. Noe så sykt kult. Aldri hatt det så moro på et museum før! Jonas og jeg knipset sikkert femhundre bilder, lo og hadde det bare supermoro. Forstår dere bildene over her? Hoho! Ganske forstyrrende eller hva?

Fantastien når ihvertfall nye høyder! Det er helt sikkert.
Ny dag, nye opplevelser. <3 Jeg gleder meg!

22 kommentarer
    1. Må bare nevne hvor imponert jeg er over at du kan sette av så mye tid til blogging og til leserene dine, selv når du er på ferie! Det er sånn en ekte blogger skal være, og du er til mye inspirasjon. Stå på videre, du er super flink 🙂

    2. God morgen skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god morgen, og håper du får en fantastisk lille lørdag 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg så tidlig på morgenen 🙂
      Vil også tipse deg om konkurransen jeg akkurat åpnet på bloggen min der du kan vinne en helt ny, ubrukt kjole fra nelly.com! Den var dessverre for stor for meg, men da kan jeg heller glede dere med den 🙂
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    3. I natt drømte jeg at du og beyonce ble bestevenner, eller hun hadde vel litt mer morsfølelse for deg. Så tenkte jeg fett, vi henger med beyonce.
      Bella har sånn btw fått løpetid! :O

    4. herlighet for et kult innlegg -det mueseumet var AMAZING!!!!!!!!
      herlighet så tøft-guriland altså!!!
      For en drøm hahaha, noen er nok påvirket av alt du driver med for tiden og andre ting er mixet inni med fantasi og tøys hahaha
      Drømte forrige natt mye rart selv og endte med at eg våknet med et dikt på leppene som eg aldri har hørt før hahaha,men eg sa siste linjene i diktet mens eg våknet HAHAHA

    5. cuskima: Ikke sant! 😀 Kuleste jeg har vært på ihvertfall! Hahaha, ja pistol og skog kan kanskje forbindes med skytingen og jungel. Så har jeg bare lagt til litt handling av ren fantasi. Hehehe, det er fint at det ikke bare er jeg som tar i bruk kreativiteten på nattestid. Kanskje du rett og slett skrev diktet selv? Fantastisk 😀

    6. Du legger ut nydelige bilder av både deg selv og Thailand. Har egentlig aldri hatt spesielt lyst til å dra dit, men nå har jeg lyst å oppleve alt du har lagt ut til hittil. Du er virkelig en rollemodell. Får så mye inspirasjon og motivasjon av deg. Stå på! Du er fantastisk!!

    7. Så kule bilder! Morsomt at du drømmer så rart, jeg gjør nemlig akkurat det sammme når jeg er på ferie, men aldri ellers hjemme i min egen seng. Haha, merkelig..
      Det ser uansett ut som du har det helt fantastisk, kos deg masse videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg