Favourite accounts on instagram

@muradosmann
En stooorfavoitt på instagram. Instagramkontoen har over en million følgere og drives av fotograf Murad Osman som reiser verden rundt og tar disse helt vanvittig fine bildene sammen med modell Natalia Zakhora. Hvem kommer på slikt? Noe så genialt.

@brooklynhawaii
Brooke Dombroski driver denne instagramprofilen og har nærmere 150 000 følgere. Jenta legger daglig ut inspirasjonsbilder som gir oss en smakebit av livet på Hawaii. Her snakker vi krystallklart vann, og et helt unikt undervannsliv. *Drømmesegbort*

@mjloveslions
Martine Johansen. Ei supersøt jente som jeg stadig finner i kommentarfeltene under instagram-bildene mine. Hennes hyppige, positive kommentarer gjorde at jeg til slutt klikket meg inn på hennes egen instagramkonto. Da var jeg jammen ikke treg med å klikke “følg” knappen. Herlighet for en inspirasjon. Dette treningssettet på bildet over her har jeg vært på jakt etter siden dagen Martine la det ut.

@garypeppergirl
Stylist, modell og blogger Nicole Warne. Hva er det dette kvinnemenneske ikke kan? De kreative evnene er det ihvertfall ingenting å si på. Hun har over 800 000 følgere på instagram og legger daglig ut inspirasjonsbilder både innen mote, reise, og mat.

@outfitinspirations
Trenger du litt daglig inspirasjon på antrekksfronten? Følg outfitinspirations!

@extremenature
Aaah! Jeg har lagt min elsk på flere slike profiler. Her deles det ekstreme naturbilder fra verden over, og det er virkelig umulig å ikke elske dem alle sammen. Det er så mange pene steder og så lite penger og tid! Jeg vil også reise og se alt verden har å by på. <3

@thepinkdiary
En aldri så liten inspirasjons-profil med over 300 000 følgere. Her legges det daglig ut slike bilder som vist ovenfor.

@yogabeyond
Jeg er ingen proff innen yoga, men fy søren så inspirert jeg blir av denne kontoen. Honsa og Claudine reiser verden rundt og underviser i yoga. På instagramkontoen sin legger de nesten daglig ut bilder av seg selv i de villeste positurer på de flotteste lokasjoner.

@angelicablicks
Hello! Er det noen som ikke følger min svenske favorittblogger på instagram? Ta dere sammen! Hehe. Angelica er L.E.K.K.E.R!

@jenselter
Jen Selter er verdenskjent for rumpa si. Det foregår store diskusjoner om den er ekte eller ikke, men jeg har forstått det slik at den er det. Jen har faktisk over tre og en halv million følgere på instagram og legger stort sett bare ut bilder av den lekre bakdelen eller seg selv i bikini. Det er nemlig ikke bare bakdelen som er veltrent! Noen finner kontoen hennes inspirerende, andre bare morsom.



Følger dere noen av disse fra før av?

Ikke glem å følge meg: @marthekborge

17 kommentarer
    1. Tusen takk for insta tips kontoer 😀 Akkuat nå befinner jeg meg på Stamina 😉 når jeg er ferdig meg dagen trenings økt drar jeg hjem å dusjer før jeg drar på kjøre time som er kl 15:15 🙂 ha en super dag og kos deg <3

    2. Kjempebra innlegg! Begynte nå å følge to av brukerne ) treningssettet er fra hm med mindre du har funnet det ut 🙂

    3. MARTHE!!! <3 I love you <3 Tusen, tusen take for verdens best overraskelse. Jeg sitter med tårer i øynene her! Du er helt unik og jeg elsker hvor godhjertet du er. Åh, you made my day :* Stor klem fra Martine!

    4. “Det er nemlig ikke bare bakdelen som er veltrent!” Joo, det er bare bakdelen til Jen som er trent, men bakdelen er virkelig trent!

    5. Takk for mange fine tips, fikk økt følger tallet mitt nå! Kommer med en fin favoritt jeg å! “Humansofny” poster daglig, inspirerende og fine bilder, av hvermannsen i New york- gjerne med en spennende og interessant caption. Kanskje ikke helt lik de kontoene du har listet, men virkelig en fin, inspirerende og ikke minst spennende bruker.
      Bildene er tatt av en fotograf og de er virkelig fine!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg