Take.Me.Away

Da var kofferten pakket og klar! Jeg satte sammen antrekk til klokken slo 02.00 i natt. -Og jeg som egentlig skulle reise med tom koffert. Jaja, slik ble det ikke. Flyet til Thailand går ikke før onsdag morgen, men jeg reiser inn til Stavanger om bare et par timer.

Jeg skal nemlig tilbringe litt tid med bestemor, bestefar og tante før avreise! <3 Heldige meg. Bestemor fylte år for fem dager siden så morgendagen skal gå til bursdagsfeiring, kakespising, gaveåpning og ren hygge. Jonas kommer også ned i morgen ettermiddag. KOS!

 

Denne morgenen har jeg bare lyst til å spørre dere om litt tips. Flyturen til Thailand er lang og spillelisten min på mobilen må oppdateres innen onsdag morgen. Har dere noen rolige, fine sanger som dere vil tipse om? Dere som har fulgt meg en stund vet jo alt om hvilken type musikk jeg liker. Jeg har verdens barnseligste musikksmak og hører mer enn gjerne på Fifth harmony, Selena Gomez, og Zara Larsson hele dagen. Skulle dere ha noen fine sanger å tilføye spillelisten min, så legg gjerne igjen en kommentar under her. Det ville jeg satt STOR pris på ettersom jeg virkelig ikke er oppdatert på musikkfronten. Å sitte og se på musikkvideoer er også tidenes beste tidsfordriv, så skulle sangen være stygg, men musikkvideoen alle tiders. Tips meg gjerne om den også! Hehe. Jeg oppdaget akkurat “Cody Simpson – Surfboard”. Artisten i musikkvideoen var etter min smak ikke akkurat noe diamant, men he-rre-gud så pen den jenta i videoen var! Måtte se den tre ganger bare pga henne. Det er jo minst like gøy å se på pene jenter som på pene gutter!

Er dere ikke enige? Har dere noen sangtips?
Sleng gjerne igjen en kommentar! <3

54 kommentarer
    1. The saturdays – What about us
      Little Mix – Change your life
      Seinabo Sey – Younger (kygo remix)
      Chandelier – Sia
      Waves – Mr. Probs
      Ariana Grande ft. Iggy Azalea – Problem
      Flere av disse har du sikkert hørt før, vet ikke om de er helt etter din smak,
      men du får bare høre på dem og finne det ut : ) God tur Marthe!

    2. Her kommer en god blanding med mine all time favourittes. Noe nytt og noe gammelt 🙂
      .
      Tar en rolig liste først:
      If I die young – the band perry, er min favoritt roligesang.
      A thousand years – Christina perri and steve kazee
      Landslide – fleetwood mac
      Whiskey – jana kramer (litt country)
      Adieu – Kurt Nilsen (grinesang)
      Feels like home – chantal kreviazuk
      Winner of a losing game – tome damli
      Turning tables – adele
      It is what it is – lifehouse
      How could I want more – jamie lynn spears (også litt country)
      Bubble wrap – mcfly
      I can’t fix you – shasha pieterse
      Stay – miley cyrus
      I see fire – Ed sheeran
      Angel – Sarah McLachlan
      Crawl (carry me through) – superchick
      Yesterday’s gone – Frida Amundsen
      El beso del final – Christina aguilera
      .
      Partyliste;
      Lionheart – sophie Elise, ble faktisk veldig overrasket over hvor bra den var.
      La nueva y la ex – daddy yankee
      Moviendo caderas – yandel and daddy yankee
      Lovumba – daddy yankee
      More than friends -Inna and daddy yankee
      Cola song – Inna and J Balvin
      Can’t remember to forget you – shakira and rihanna
      What about love – Austin Mahone (han er jo søt da)
      Timber – pitbull and kesha
      Power – kat graham
      Heartkiller – kat graham
      Wanna say – kat graham
      One more round – Michael mind project
      Red lights – tiësto
      Don’t wake me up – Chris brown
      Will wild love – pitbull and G.R.L
      Tsunami – Dvbbs and borgeous
      Love this town – dizzee rascal and Teddy sky
      Always on my mind – adelén
      Dare (la la la) – shakira
      Dimitto (let go) – kato and safri duo and bjørnskov
      We are one (ole Ola) – pitbull, Jennifer Lopez and Claudia leitte
      Olè – adelèn
      Deep in love – tom boxer. Morena and j warner
      Maria – katastrofe (til å være norsk – ikke så verst)
      Mmm yeah – Austin Mahone and pitbull
      Say you’re just a friend – Austin Mahone
      There goes my baby – enrique iglesias and Flo rida
      .
      Godt humør:
      Dance with me tonight – olly murs
      On top of the world – imagine dragons
      Somebody like you – keith urban
      Good life – oneRepublic
      Pompeii – bastille
      It’s time – imagine dragons
      Illuminate the sky – Martin halla
      Out of yourself – Truls
      Some die young – laleh
      Some nights – fun.
      My fault – imagine dragons
      Pool mashup – the barden bellas (pitch perfect soundtrack)
      Dancing in the moonlight – toploader
      Bonfire heart – James blunt
      Troublemaker – olly murs
      Army of two – olly murs
      You and I – lady gaga
      Feeling a moment – feeder
      Me and my broken heart – rixton
      We are young – Fun
      Calm after the storm – the common linnets
      Candy – Robbie williams
      Make a move – gavin degraw
      No – sasha pieterse
      Good time – owl city and carly rae jepsen
      Du får gi en lyd om noen av de falt i smak 🙂 kos deg på tur!

    3. Hedegaard – Happy Home
      Don’t – Ed Sheeran
      Nirvana – Sam Smith
      Stay with me – Sam Smith
      Nightingale – Demi Lovato
      Håper sangene faller i smak! GOD TUR 🙂

    4. Angelica: Hehe, jeg skulle ønske jeg klarte det! Haha, men jeg får vel bare kjøpe en ekstra koffert på flyplassen i Chiang Mai. 😀 Tusen takk for spotify-listen din Angelica! Alle tiders 🙂 <3

    5. Har en hel spilleliste på spofitfy med rolige sanger. Her er noen av dem:
      All of me – John Legend
      No promises – Shayne Ward
      I wont give up – Jason Mraz
      Mad world -wise guys
      Stay – Hurts
      Soldier – Gavin DeGraw
      Bonfire Heart – James Bunt

    6. Hu jenta i musikkvideoen er jo dattera til Yolanda fra Real housewives of Beverly Hills, hvis du ser på det 🙂

    7. Sjekk ut Ed Sheeran sitt nye album, han er såå flink og har mange rolige og fine sanger! Sjekk ut de andre sangene hans også om du ikke har hørt de 🙂

    8. Du er så flink til å sette sammen kule antrekk, antrekkene dine er virkelig inspirerende : )
      Noen sanger:
      People Like Us- Kelly Clarkson
      Perfume- Britney Spears
      Impossible- James Arthur
      Should`nt come back- Demi Lovato
      Kos deg masse på tur : )

    9. Er det hun Gigi Hadid du mener? Hun er jo datteren til hun ene dama i real housewives of Beverly Hills (skikkelig guilty pleasure…)
      Men ellers – jeg liker egentlig mye av den samme musikken, og uten om det er jeg veldig glad i rolige sanger. Vet jo ikke om du vil like dette, men du kan jo sjekke det ut. 🙂
      Tom Odell – Can’t pretend
      Ed Sheeran – I see fire
      Michael Bublé – Home
      Norah Jones – Come away with me og Don’t know why
      Phillip Phillips – Home
      John Legend – All of me
      Andy Brown – Ashes og Emerald eyes og Lion
      Jason Walker – Down
      Michael Logen – Human after all (feat. Sierra Noble)
      Lea Michele – You’re mine
      oi.. Det ble en del plutselig. Men ellers anbefaler jeg deg å sjekke ut albumet fra Safe haven-filmen. Der er det mye fint. 🙂

    10. Shadow – Austin Mahone
      I will never let you down – Rita Ora
      Human – Cher Lloyd
      Busy doin’ nothin’ – Ace Wilder
      Your Love – Nicki Minaj
      Chandelier – Sia
      Wild Heart – The vamps

    11. En sang du virkelig må ha med er Replay av Corey Gray
      Den er virkelig så fin og er en storfavoritt <3
      Kos deg kjempe masse, veldig sjalu 🙂

    12. Marlene – Indian Summer
      Adelen – Always on my mind
      Fancy – Iggy Azalea
      Problem – Ariana Grande ft. Iggy Azalea

    13. du er nok ikke så fan av Justin Bieber men noen av sangene hans (de som er ganske nye) er utrolig fine som for eks.
      looking for you
      we were born for this
      og gamle sanger som one less lonely girl og one time
      de er så fine og drømmer meg litt vekk når jeg hører på de. så det kunne jo vært koselig på en lang lang flyreise da!

    14. Her er noken av mine favoritta 🙂
      Cody simpson – summer shade
      Animal – R.I.O
      Life is a highway – rascal flatts
      The bad touch – bloodhound gang
      Marry me – jason derulo

    15. silje: Å joo jeg er stor fan av han også jeg! 😀 hehe, tusen takk for tips! Ja der ga du meg en glimrende ide. Beyonce fungerer som et supert tidsfordrov 😀

    16. Gavin deGraw- Soldier
      Leona Lewis- (Lovebird osv… hun har så mye bra!)
      Linkin park- Roads untraveled
      Timbaland- Apologize
      Christina Aguilera- Beautiful
      Red- Not alone
      Daugtry- Waiting for Superman
      Hellbillies- Den finast eg veit
      Brad Paisley- Whiskey Lullaby
      AWOLNATION- Sail
      Bruna Mars- Lighters
      Kate Voegele- Angel
      Miley Cyrus- Every rose has its thorn
      Akon- Freedom
      Jason Derulo- Blind
      Nelly- Just a dream
      Akon- Angel
      🙂

    17. A great big world and Christina Aguilera – Say something
      Ed Sheeran – I see fire
      Sara Bareilles – 1000 times
      The national – About today
      Birdy – Just a game
      Sara Bareilles – Sweet as hole

    18. Wake up – coheed and cambria
      I will wait – gavin mikhail
      You are not alone – frida amundsen
      Brother – morten harket
      Element – matthew mayfield
      🙂

    19. du mååå høre; elsa og emilie – run! så behagelige stemmer og sang til en lang tur 🙂 kos dere masse!!!

    20. Noen rolige favoritter for tiden♥:
      Not about angels -Birdy
      Tee shirt -Birdy
      Everywhere -Ida Redig
      Dare you to move -Jayesslee
      Here -Mursday
      All I want – kodaline
      Bust your window -glee

    21. Mine favoritter ligger på spotify, men om du ikke har det så er dette mine absolutt favoritter! <3
      Destination sky - j-son
      Lifehouse - nobody listen
      gavin degraw - i'm gonna try
      memory - asher monroe ft chris brown
      I goy u - duke dumont, jax jones. Blir så glad av denne!!

    22. Mitt idol Carrie Underwood, har sinnsykt masse bra. Hun er countryartist, men nå begynner hu å bli litt mer rocka istedet. Hu spiller altså musikk som alle kan høre på.
      Her er mine favoritter:
      Something bbad (feat. Miranda Lambert)
      Good girl
      Blown Away
      Two black cadillacs
      See you again
      So small
      Last name
      Flat on the floor
      Wine after whiskey
      Cowboy casanova
      Keep us safe
      Undo it
      Remind me (ft Brad Paisley)
      Cant stop loving you (ft steven tyler)
      Before he cheats
      Ellers så liker jeg:
      Sia – chandelair
      London Grammar – strong
      Ed Sheeran – i see fire
      Rihanna – do ya thang
      Har sikkert en million andre sangtips å gi deg, men da blir jeg aldri ferdig…eller JO! Jeg har et til..to til..tre til..
      Nana – lonely
      Delta goodrem – lost without you
      Delta goodrem – sitting on the top of the world
      Katy perry – this is how we do
      Route 95 ft jess glynne – my love
      Ariana Grande – problem
      Da tror jeg at jeg har alle…eller nei, egentlig ikke. Men jeg har ikke tid til å skrive fler. Haha.
      Du har jo tusen tips allerede da, så det burde holde 😀
      God tur til Thailand.

    23. Den nye sangen til Robin og Bugge – Non stop! Skikkelig sommerlåt som får iallefall meg i veldig godt humør :)) kan ikke si den er så veldig rolig, men veldig bra! Og selvsagt Anders Nilsens nye Salsa tequila 😉 morsomme sanger begge to ! God tur til Thailand 🙂 kos dere masse <3

    24. Jenta i musikkvideoen er faktisk kjæresten hans, Gigi Hadid. 🙂 Sies at de har gjort det slutt nå da, men hun er dødsfin.
      Handsome Ghost – Blood Stutter
      Elsa & Emilie – Another Day

    25. Lay me down-sam smith
      Stay with me- sam smith
      Not about angels-birdy
      All i want-kodaline
      Hearts on fire-passenger
      Ellers så har ed sheeran og passenger mange bra sanger 🙂

    26. duuu må høyre dessa:
      without me – fishalive
      crying for no reason – katy b
      love someone -jason mraz
      falling for you – nick howard

    27. cody simpson og little mix generelt, men et par låter du hvertfall burde få med deg
      cody simpson; la da dee, summer shade, no ceiling
      little mix; little me – unplugged, change your life
      liker også problem av ariana grande, og fire av julie bergan
      gavin degraw, jason derulo osv 🙂
      KOS DEG I THAILAND!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg