Colour up – It’s summer!

by ClickForSale”>

God morgen! Jeg våknet opp på sofaen til Kristine og Christoffer, og hos kjæresteparet sitter jeg enda. Planen for søndagen er å overtale dem til å bli med på stranda! Solen skinner og til tross for at jeg har en hel hau av viktigere ting å gjøre, frister det farlig mye å ta lunchen ute i solen, lese bok og bare nyte sanden mellom tærene. Hvem vet om dette magiske sommerværet fremdeles er her når jeg kommer tilbake fra ferie? Jeg håper regnet øser ned de neste to ukene så skyene er tømt når jeg er hjemme igjen. Hehe, hva da egoistisk.


Årets lyseste natt er forbi, men sommeren er heldigvis enda ung! Her får dere fjorten lekkerbisker av noen kjoler som jeg har siklet etter de siste par timene. Er det noe jeg er på utkikk etter om dagen så er det en knallgul sommerkjole. Det ville vært så fint med en gul bekledning og knallrosa lepper til. Det blir vel ikke stort mer “girly”? Også til sommerbrune ben såklart. Krysser fingre og tær for at jeg måtte finne noe slikt under shoppingrundene i Chiang Mai. Faren er stor for at jeg handler meg en splitter ny garderobe der nede!


Ser dere noe dere liker? Klikk på bildene for å komme til plagget! (affiliateslenker)


by ClickForSale”>
Er det noen som vet hvorfor i all verden en sort strek kommer under teksten?

Den vil ikke bort! (Nei det er ikke en vanlig understrek som kan tas av på understrek-knappen)

7 kommentarer

Siste innlegg