Sore – The most satisfying pain

Good morgen og hei lørdag! Aller først.. Tusen takk for alle tipsene dere la igjen under forrige innlegg. Nå har jeg en rekke nye insta-kontoer å hente inspirasjon fra. Dere er gull! Jeg våknet som forventet opp stiv som en stokk denne morgenen. Lurer meg på hvorfor.. Hehe, Magnus ble ikke overbegeistret da jeg fortalte at gårsdagens PT time var ukens første treningsøkt, men han er jo for snill til å kjefte så i stedet satte han opp to ekstra harde økter til meg. Ettersom jeg skal sprade rundt i bikini de neste femten dagene ba jeg om litt ekstra fokus på mageøvelser, og det fikk jeg! + litt ekstra fokus på alle andre kroppsdeler. Høhø, det kjennes i dag, men som denne mannen pleier å si: Stølheten er straffen å betale for ikke å ha trent på en stund! Heldigvis for meg så elsker jeg denne følelsen.

Første økt besto av en 12 minutters AMRAP, men før jeg kunne starte på disse rundene av øvelser måtte jeg gjennom 60 harde burpees. I går trengte jeg mye heiing og hoiing for å komme meg igjennom dem, men heldigvis har aldri Magnus vært vanskelig å be på den fronten. Jeg overvant burpeesene denne gangen også! Hvilke andre øvelser jeg måtte igjennom må dere gjerne lese HER.

De neste 18 minuttene fikk jeg en ny økt å bryne meg på, og deler av denne ble faktisk filmet! En tre minutters videosnutt av meg i action ligger nå på Magnus sin blogg. Denne må dere gjerne ta en titt på mens jeg koser meg på jobb! Jeg drar av gårde for å åpne butikken så fort dere er oppdatert. Min aller siste jobbvakt! *BUHU* Jaja, det skal ikke bli feil med en lang ferie før studiene heller!

 

Videoen av meg i action finner dere HER
Takk for en hard, men super “siste-økt-før-ferie” Magnus!

15 kommentarer
    1. Så utrolig flink du er blitt! Selvom du er nydelig både med og uten trening da 🙂
      Ha en kjempefin dag! Klem <3

    2. Du ser helt smashing ut! Jeg ligger i sofaen og vurderer en joggetur, og etter jeg har lagt igjen en kommentar skal joggeskoene på!
      Lurer litt på om du kan skrive litt om det å ha en hund for første gang? hva du forventet, hva som ikke var som forventet, hvilke endringer man må gjøre, kanskje en checklist med ting man må vurdere før man får seg hund? Jeg er 23 nå og akkuratt ferdig å studere, og vil fa meg hund innen de neste par årene. Jeg har ønsket meg whippet lenge og har stalket #whippet på instagram og lest mye om de det siste året. Jeg hadde hest i 10 år og det er noe som mangler når jeg ikke har dyr i hverdagen min! Det hadde vært gøy å lese litt om dine erfaringer som hundeeier/passer for første gang 🙂

    3. Flinka/ Spreka <3 Kos deg videre og ha en fin siste vakt vist du enda er der <3 God helg 🙂 <3

    4. Anonym: Jeg kan godt ta det i et innlegg også, men jeg svarer deg her først: Jeg skal forhåpentligvis studere kommunikasjon og visuelle medier på UIA i Kristiansand 🙂

    5. Trine: Å <3 Ja det er klart jeg kan gjøre det! Takk for tips til bloggstoff Trine! Hehe. Et slikt innlegg ville sikkert flere ha satt pris på. Skal se om jeg kan få kastet meg på det i løpet av de to neste dagene. 🙂

    6. Hei! Kan du skrive et lite innlegg om hvordan du varmer opp til en slik treningsøkt?
      Du ser forresten fantastisk ut! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg