Getting my hair done!

Åh! Så herlig å få håret krysset av listen på ting som må ordnes før avreise! Jeg satte klar på Komponisten frisør allerede klokken 09.00 i dag tidlig, og der ble jeg helt til 13.00. Jeg har fått hodebunnsmassasje, farget etterveksten hakket mørkere med fargen “INOA” fra L’oreal, og Hairtalk extentionet er både blitt heist og klippet. HURRA! Det er litt rart å ikke ha hår ned til rumpa lengre, men nå blir det nok litt enklere å håndtere fremover! Slapp helt av.. Det er  fremdeles både langt og fyldig. Hehe, noen av dere ble hysterisk bekymret for at jeg kanskje kom til å klippe av det lange håret. Det har jeg altså ikke gjort, og dere kan ta det helt med ro. Det lange håret er kommet for å bli <3

Haha! Jeg må bare le. Herlighet, jeg var fast bestemt på å ta noen “magiske bloggbilder” av dette hodet som Marianne fester tape-extentionet mitt på under løftingen.. Marianne var ikke like sikker på om dette kom til å se bra ut, men jeg sto på mitt og knipset i vei. Nå må jeg ærlig talt si meg enig i Mariannes skepsis. For et creepy syn! Det ser jo bare ut som en delvis skallet person. Hoho!

 

Fine, Marianne. <3 Aldri sett så brune ben i mitt liv.. Følte jeg måtte dra rett til Brun og blid etter dette frisørbesøket.

Litt nye produkter fikk også bli med hjem! Blant annet to splitter nye Sexy Hair sprayer for volum! Jeg fikk prøve litt av denne ene sprayen da jeg satte hos Komponisten tidligere i dag, og her snakker vi tuppering på flaske! Er det noe jeg trenger så er det volum i hodebunnen. Etter vask er håret mitt så flatt som det kan få blitt og vet dere hva? Det er virkelig ingenting som er verken sexy eller glamorøst med flatt hår klistret til pannen.. Krysser fingrene for at disse produktene kan få gjort noe med den situasjonen!

Noen som har prøvd disse produktene allerede?

 

Har dere lyst til å bestille time hos Komponisten frisør? Dere kan nå booke time HER
Nok en gang tusen takk for god hjelp, Marianne! Vi blogges mer etter jobb i kveld.

            Behandlingen er sponset

22 kommentarer

Siste innlegg