Antrekk – 170614

Morn morn! Så hyggelig å høre at jeg klarte å friste noen av dere i går også. Hihi! *Mission accomplished* Nå er Jonas og jeg mest sannsynlig halvveis til hovedstaden alt. Vi satte oss i bilen og kjørte av gårde allerede klokken 07.00 i dag tidlig. Jeg kommer nok ikke til å få satt meg foran pcen igjen før vi er hjemme sent i kveld, men jeg brukte gårsdagen på å forhåndsskrive litt til dere, og kommentarsvaringen får jeg kose meg med igjennom mobilen. Alt man får unnagjort med denne iphonen altså.. <3

Her får dere gårsdagens antrekk i første omgang! Kanskje jeg får lurt Jonas til å knipse noen bilder av dagens også? Kamera har i hvert fall fått bli med oss på tur! Hva møtet dreier seg om får dere nok ikke greie på riktig enda, men jeg kan si så mye som at sommer-eventyrene ikke stopper etter Thailandreisen min. Mihi, nå kan dere sitte og fintenke litt. <3 Ønsker dere en nydelig onsdag!

Krysser fingre og tær for sol og varme i hovedstaden også, for jeg er kledd for sommer <3

22 kommentarer

Siste innlegg