Antrekk – 160614

Hei og hopp! Her kommer gårsdagens antrekk, en dag på etterskudd. I dag har jeg masse spennende på planen, men jeg skal selvfølgelig også være en flittig blogger! Tenkte blant annet å prøve meg på litt bakverk senere. Er dere klare for en liten oppskrift? Jeg er ihvertfall veldig klar for å spise det som måtte bli resultatet av bakingen. Hoho! Hele morgendagen kommer til å gå til spennende møte i Oslo, så i dag lurer jeg faktisk på om jeg må skrive innlegg for onsdagen også. Best å starte dagen så jeg får tid til alt! Timene flyr jo avgårde.


Jakke, topp og veske fra Vero Moda, Sko fra Bianco, Skjørt og briller fra Bikbok

Håper dere liker antrekket! Dere må ha en nydelig tirsdag til vi skrives igjen. <3

11 kommentarer
    1. Fin tirsdagsmorgen til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Ellers ønsker jeg deg en god dag videre!

    2. Hei 🙂 fint antrekk som alltid! Men jeg lure på en ting, det tar helt sykt lang tid å laste opp bloggen din! Det er bare din jeg har problemer med. De andre bloggene kommer opp med en gang. Lurte på om fler opplever det samme, for jeg blir jo neste små sprø 😉

    3. Hei! Jeg lurer på en ting, da du og Annika var ute på reise for litt siden husker jeg dere tok bilder med iphone under vann. Hvor får man kjøpt et slikt undervanns deksel og vet du hva det koster?:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg