Let’s have a party!

Åå <3 For noen fine jenter. En god blanding av jentene fra jobb og jentene fra den gode, gamle venninegjengen. Jeg lo så mye i går kveld. Herlighet, så gøy jeg har det for tiden. Jeg tror det har med at jeg er blitt mye flinkere til å ikke konstant tenke blogg. Jeg prøver å legge bloggtankene bak meg når jeg er ute på helt andre ting, og til en forandring så klarer jeg det også! Jeg slapper av, og tenker kun på at jeg skal ha det ufattelig gøy! Feire.Skåle.Danse <3 Krysser fingrene for at den gode fasen har kommet for å bli!

 
 

Annika og jeg fikk ikke dratt rumpene våre avgårde før i halv ti tiden i går, så det ble ikke mange timene med gjengen, men vi rakk i det minste et par timer med skravling, latter, og drikkelek før vi tok turen videre på byen. Jeg knipset ikke så mange bilder fra gårsdagen, men her får dere i hvert fall noen! Nå tenkte jeg meg ut for å slikke sol i parken med Annika, før vi i kveld drar på noe theater-opplegg(?) på Charlies. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg har takket ja til å være med på, men når Annika sier det er supergøy, så stoler vi på det! Ha en strålende søndag videre jenter og gutter <3

Caroline var også kommet hjem fra studiene sine i Notodden! Herlig å se henne igjen <3 Snart kommer resten av jentene også hjem fra sine studier rundt om i landet/utlandet. Kan nesten ikke vente med å få samlet alle sammen til en ordentlig girlsnight igjen!

Sommeren 2014 skal bli så fin <3

10 kommentarer
    1. Hvilket kamera bruker du vanligvis? Bruker du speilrefleks hele tiden, eller har du et litt mindre kamera som du tar med deg overalt? 🙂 Synes bildene dine alltid har så fint fokus og klare farger!

    2. Hei Marthe! 🙂
      Om to uker reiser jeg til Zimbabwe for å jobbe med løver, etter å ha blitt inspirert av blant annet deg, hihi. Jeg skal riktignok til Antelope park og ikke Victoria Falls, men tror jeg skal bli med på en av de arrangerte turene til Victoria Falls også:) Jeg tenkte å blogge litt når jeg er der nede. Har du noen blogge-tips? 😛 Hvilket objektiv tror du det er mest praktisk å bruke? Brukte du din egen laptop til å blogge fra? Hadde du med noen gaver?
      Ellers har du noen andre tips for å få mest ut av turen? 🙂
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg