En sommerdag på sørlandet!

Se den fine, nye båten til svigers da! Herlighet, pappa Lars har all grunn til å være stolt nå! Som vi har kost oss på sjøen i dag. Det blåste litt kjølig, men vi la oss likevel til soling på dekk før vi spiste svigermors nybakte brød til lunsj, badet og matet på svaneunger. Etter et par timer vendte vi nesene våre hjemover mot hagen til svigers, hvor jeg bestemte at det skulle turnes! Jonas og jeg kjørte konkurranse på hvem som var flinkest til å stå på hender og nå.. tre timer senere sitter vi enda og krangler om seieren.

Har dere sett noe så nydelig? Hele ti svaneunger og to småhissige foreldre. <3 Herlighet så fint det var på sjøen i dag. Vi var mildt sagt ikke de eneste som hadde bestemt oss for å nyte solstrålene på havet, og det forstår jeg godt. Det var båter med glade familier til alle kanter. Et lite bildedryss fra disse idylliske timene får dere over og under her. Senere kommer også dagens antrekk!

Jonas mener hans egen handstand var mye bedre enn min.. Jeg sier meg dypt uenig..

Hehe, håper dere har hatt det minst like bra i dag!  <3
Nå skal jeg finne husmoren i meg og gjøre leiligheten strøken.

11 kommentarer

Siste innlegg