Avslutningsfest med VM jentene

He-rre-gud for en kveld! Dagen gikk i ett i går, og plutselig var det klart for fest! WUHUU. Tina og jeg møttes allerede tidligere på dagen for å stelle i stand. Jeg bakte misslykket sjokoladekake (ja kaken heter det), Tina lagde på gellyshots i tre forskjellige smaker, og sammen ordnet vi med både jordbær dyppet i sjokolade, velkomstdrinker og spyd med frukt og bær. Jeg trodde egentlig vi hadde laget alt for mye, men snacksbordet ble tømt i løpet av kvelden, og jammen tror jeg vi kunne hatt enda et bord! Alt falt heldigvis i smak <3

Så det godt ut? Gud så gøy vi hadde det. Noen av oss hadde allerede vorset før vorset, så det ble nærmest hæla i taket før festen hadde begynt! Haha. Jeg vil tørre å påstå at det ble en verdig avslutningsfest for Tina og meg som nesten begynte samtidig på Vero Moda for snart to år siden. Jentene som skal ta over for oss, er allerede ansatt og var også med oss på fest i går. To herlige jenter som kommer til å gli rett inn i vår lille familie <3 Nå krysser jeg bare fingre og tær for at Tina og jeg blir invitert på fremtidige jobbvors til tross for at vi ikke er ansatte lengre. Ellers inviterer vi oss selv! Jeg nekter nemlig å gi helt slipp på plassen i denne alt for gode jentegjengen.

 
 
 

Etter fem timer med syke historier, morsomme drikkeleker, og latter i form av hysteriske brøl, tok vi dansingen videre til byen! Ikke vet jeg hva jeg gjorde de to timene vi var der, men jeg må ha hatt det fryktelig gøy, for plutselig var klokken to og det var på tide å vende nesen hjemover for å legge seg og våkne opp til første JUNI!!! *ELSKPÅLIVET* Tipp èn gang om jeg skal nyte søndagen på stranden?

 

Life is good <3 Håper dere hadde en fantastisk kveld selv i går!
I dag har jeg litt blogging å ta igjen, men vi skrives mye mer senere.

17 kommentarer

Siste innlegg