GIRLS’ NIGHT OUT

Fy søren som jeg koste meg med disse jentene i går kveld. Jeg skulle egentlig bare på en rolig jentekveld med Annika, men vi endte opp på vors med tre jenter til. Hvorfor ikke? Folk flest er ferdige med alt av eksamner og temperaturen er bare herlig ute, så vi bestemte oss for å ta turen på byen! Bylivet var vel kanskje ikke noe å skryte av på en torsdag, men stemningen var likevel helt på topp! Jeg har ikke ledd så mye på lenge! Vi fikk danset fra oss, skravlet, ledd (MYE) og spist et litt for godt nattmåltid. Mihi!

Formen i dag er alle tiders! Jeg tok det ganske med ro selv om det ikke ser slik ut på bildene over og under her. Hehe! Nå skal jeg snart avgårde på jobb, men jeg ville bare innom for å ønske dere en riktig GOD HELG! Endelig er helgen som jeg har gledet meg sånn til, her. I morgen arrangerer Tina og jeg avslutningsfest for oss selv og jeg kan nesten ikke vente med å stelle i stand for jentene og tilbringe hele lørdagskvelden med dem. <3 En aller siste fest sammen. Huff, litt trist å tenke på, men da bør den bli bra!

Girls just wanna have fun <3
GOD HELG alle sammen!

9 kommentarer
    1. Er PT’en din sponset, siden du skriver så mye om det? Skal ikke innleggene blir merket som annonse da isåfall?

    2. du tilbringer masse tid med Joans sin famlie, jeg vet faren din bor i Thailand, men hva med morgen din? hun e ikke nevnt på bloggen din..

    3. Åh så koselig det hørtes ut 😀 skulle ønske jeg også kunne gjøre slik, men har ingen venner her 🙁 Hadde ei god venninne her før men hun flyttet til Fredrikstad 🙁 også har ei ei utrolig god venninne som bor i Sandefjord, får jo ikke sett så mye til henne siden hu bor der og jeg i Narvik 🙁 men var på besøk hos henne i Februar også skal vi jo til London ilag i august så det blir gøy 😀 <3 God helg og kos deg masse på jobb <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg