Burpees don’t like you either..

Ah, da var også ukens andre PT time gjennomført! Herlighet så deilig det er å ta hele økten utendørs. Jeg får ikke sagt det nok. I dag var det vel egentlig mer enn varmt nok til shorts, men av en eller annen grunn gikk jeg for tights likevel. Angret en smule da jeg så Magnus til og med barbeint på asfalten. Er han ikke flink til å ta bilder forresten? Jeg koser meg skikkelig når jeg oppdaterer treningskategorien om dagen. Det er alltid så vanvittig mange kule bilder å ta av! Synes han skal ha litt ros for sine kreative evner som fotograf også.

 

I dag har jeg fått prøvd meg i både det ene og det andre. Økten startet med litt øving i markløft. Magnus har et håp om at jeg skal løfte min doble kroppsvekt om ikke så alt for lenge til, så det er bare å stå på. I dag løftet jeg 45 kilo, og sist jeg sjekket veide jeg litt mer enn 22,5 så vi har en liten vei å gå! -Men har Magnus troa, så har jeg troa. Under ser dere et par bilder av øktens “AMRAP”. As many rounds as possible av 15 burpees og 30 hopp med hoppetau. Gud.. De purbeesene! Å hoppe tau er en fryd i forhold. 10 minutt fikk jeg på meg og på denne tiden gjorde jeg tre runder + 11 burpees. Slår du meg?

Jeg er i skrivehumør i dag, men jeg skal prøve å ikke skrive en roman. Jeg vil bare si en liten ting til før jeg avslutter og hopper avgårde på jentekveld! Er det noe jeg vil med denne treningen så er det å bli sterkere i hele kroppen. Jeg vil bli flinkere ikke bare i enkelte øvelser, men i alt jeg gjør! Jeg vil kjenne meg sprekere og mer opplagt i hverdagen, og ja jeg vil se alle tiders ut i bikini.. For å få til alt dette så må jeg trene hele kroppen. Det er lett å tenke at magemusklene ikke kommer med mindre du tar 200 sit-ups eller 3 minutt med plankeøvelsen fire ganger daglig. Det var i hvert fall slik jeg tenkte før jeg ble introdusert for crossfit. I dag har jeg ikke tatt en eneste situps, men magen min skriker likevel like mye av stølhet som resten av kroppen. Ikke vet jeg om det var burpeesene, hoppetauet, eller markløftene som gjorde underverket, men her sitter en stykk jente med superstøle muskler fra tå til topp. Love it! <3

Flere som ikke kan fordra burpees? Guess what? Burpees don’t really like you either!

Magnus er virkelig blitt bitt av bloggbasillen! Han har ordnet seg splitter nytt design, ny header og det hele.
Et innlegg om dagens PT time med meg har han også skrevet, så ta gjerne en titt på det HER.

20 kommentarer
    1. Jeg har lurt litt på en ting: Hva syns Jonas om at du trener med en såppas kjekk mann 2-3 ganger i uka hver uke? At han er din pt og at dere tilbringer en del tid sammen på de treningene? 😛

    2. Så flink du er 😀 Stå på så når du nokk målet 😀 Har troa på deg søta <3 Kos deg masse på jente kveld <3

    3. Jeg må bare si det – du er så UTROLIG flink! 🙂 Jeg får skikkelig lyst til å kaste meg i treningstøyet av å lese bloggen din om dagen, du er jo så imponerende 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    4. Ida Andreassen: Så hyggelig å høre Ida. 🙂 Jeg har Nikon D3000 og portrettlinsen 50mm 1,4 🙂 Kjempefornøyd med dette utstyret, men det er portrettlinsen som gjør omtrent hele arbeidet 🙂 Jeg har aldri brukt noen fancy redigeringsprogram. Jeg legger bare på en effekt, litt tekst eller en ramme i http://www.pixlr.com. Det er gratis på internett og superenkelt 😀 Jeg har ikke solblender, men det kunne jeg så absolutt hatt!

    5. Jeg pleide å trene før, men nå jar jeg ikke trent i et år, du kan gjette hvor mye jeg har lagt på meg, ble vanskelig å sette i gang, men etter å ha lest ditt innl!egg, fikk jeg skikkelig lyst til å begynne igjen, flott blogg, jeg vil følge den . Stå på!

    6. Du har garantert den beste bloggen jeg har lest. Den er perfekt på alle måter. Du oppdaterer oss ofte, leger ut bilder med kjempebra kvalitet od du er seriøst såå pen. Du fortjener virkelig førsteplassen.

    7. Tusen takk for svar 🙂 E du så heldig å få det sponset av han? Han virker som en veldig dyktig PT!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg