Pick yourself a favorite..

Da var det på høy tid med en oppsummering av mine siste antrekk. Synes jeg har vært nokså flink til å dele dem med dere den siste tiden! Det er det fine været som gjør at all motivasjon og inspirasjon er på topp! Det er virkelig en fryd å være blogger på sommerstid. Hverdagen min blir så mye enklere når solen skinner dag etter dag, og det er lyst til langt på natt. Måtte sommerferien gå fryktelig sent!

Hehe. Under får dere antrekkene mine fra de siste to ukene. Har dere en favoritt, så legg gjerne igjen en kommentar! Jeg synes det er veldig moro å lese tilbakemeldingene deres og se hvilket antrekk som falt aller best i smak. Mitt favorittantrekk må være det nest nederste helgrå med maxiskjørt og magetopp fra Vero Moda. Elsker at jeg kjøpte dette skjørtet for 40 kroner på en kjappe i Thailand. <3










Har du et favorittantrekk? Fortell meg hvilket det er!

26 kommentarer
    1. Du er så pen Marthe! Blir sjalu hver gang jeg er på bloggen din, hahaha. Og stilen din er helt elsk også. Hvis jeg blir 1/4 så pen som deg når jeg blir “voksen” skal jeg være storfornøyd!
      Men når det kommer til antrekkene, så skal det sies at jeg har litt problemer med å velge, men den hvite kjolen er nok favoritten 😉
      Jeg kunne nok klart å skrive en 5 siders stil om hvor fin stil du har og enda en om hvor pen du er, så jeg bør vel stoppe nå før jeg gjør det 😛

    2. Du har så utrolig mange fine antrekk! <3
      Men jeg synes antrekk nr.4 er helt fantastisk, det er så fint og kler deg så utrolig bra!!

    3. Elsker blomsterantrekket ditt! Med skjørt og topp i samme mønster; elsk!
      Også synes jeg du kler gult utrolig fint, så antrekket med gul topp og svart skjørt var også veldig fint og enkelt.
      Alle antrekkene dine er super fine, og jeg henter masse inspirasjon av deg <3

    4. Den mønsteret play-suiten er absolutt min favoritt! Den er sååå fin<3 hvor er den i fra? Uansett så ELSKER jeg stilen og bloggen din, leser den hver dag! Du er så bra:D

    5. Elsker nr. 5 og 7. 🙂 Blomstermønster <3 Du er nydelig uansett hva du går med Marthe! 😀 😀 Håper du har hatt en fin dag i finværet 😀

    6. Antrekk nr 2 er min favoritt! Elsker det hvite skjørtet syns du kler det så fint.
      Du har skikkelig fin stil, henter så masse inspirasjon fra deg!:)

    7. Antrekk nr 2 er min favoritt! Elsker det hvite skjørtet, du kler det skikkelig fint. 😀
      Du har skikkelig fin stil, blir veldig inspirert av deg!

    8. Jeg må si at jeg elsker stilen din! Den hvite kjolen med den åpne ryggen er helt fantastisk. Elsker sånne kjoler, og skoene til kjolen er også nydelige. Jeg ELSKER sko! Blir så inspirert av deg! (Skulle virkelig ønske jeg kjente deg, for da kunne vi snakket om høyhælte sko og kjoler med åpen rygg) 🙂

    9. Morsomt at du liker det i grått best, for av alle er vell kanskje det jeg liker minst! men alt kler den smukke, og du har alltid pene klær 😀 Selv likte jeg best den blomstrete helkjolen der du sitter på bildet ! stunning altså 🙂

    10. Du har så utrolig fin stil! Elsker absolutt alt, men skal jeg velge må det bli det hvite skjørtet og magetoppen 🙂

    11. Hvor er den skinn shortsen kjøpt? 😀
      Får så lyst å blogge når jeg leser bloggen din! Nå har jeg en pause, men kan hende jeg kommer tilbake. Elsker bildene og stilen din. Jeg har ikke så mye fine klær at jeg kan ta antrekksbilder enda.. Digger deg! 🙂

    12. Jag hittade din blogg för några veckor sedan och blev förälskad! Du har sån otroligt fin stil och alla antrekk ovanför är snygga! Jag älskar bloggen din, dina kläder och du är otroligt vacker! 🙂 (håper du förstår noe av vad jag försöker si, eftersom jag är från Finland). Klem!

    13. Er det lov å si alle sammen? Hehe. Jammen meg vanskelig å velge når alle antrekkene dine er så fine 😀 Men okei.. Det med twenty two toppen og det hvite skjørtet, blomstrete skjørt og hvit topp, sort shorts og rebel topp, og grå topp med hvitt langt skjørt..:D

    14. Herreli så mye fint!! Er jo umulig å velge haha.. Du har alltid så utrolig mye fine klær, også er du jo så pen at du kler alt mulig og. “Alt kler den smukke” er det ikke det det heter? Men uansett, jeg tror ikke jeg klarer å velge en favoritt, meen jeg likte veldig godt det med gul topp (du kler gult helt utrolig bra!), det med hvit topp og blomsterskjørt/shorts (?), rebel antrekket ooog det grå du selv likte best! Kan jeg spør hvor den blomstrete shortsen/skjørtet er fra? Og det i Rebel antrekket? :)) Ha en fin dag!

    15. Herregud jeg elsker stilen din! Du er så fin og kler alt! Umulig å velge hva som ser best ut!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg