En klissete onsdagskveld

Marthe: Vet du hvilken dag det er i dag?
Jonas: *Ser på meg med et sørgelig blikk og spurter ut i hagen*

Jonas: Vi har 4 år og åtte måneders jubileum!!

Vel, vi hadde 4 år og syv måneders jubileum i går, men jeg synes det var godt gjort at han nesten husket det. Han er tross alt mann og det er vel egentlig ikke normalt å feire hver eneste måned etter 4 år. Heh! -Men jeg fikk en blomsterkvist fra hagen og var storfornøyd. <3 Kvelden satte vi av til pizza og filmkos. Ingen romantisk komedie, men tidenes slossfilm. “Blood and Bone” het guttefilmen som ble snurret på dvd spilleren vår i går kveld. Den handler om “streetfighters” og er faktisk sykt gøy! Tror vi har sett den fem ganger tidligere.

En rolig filmkveld slår aldri feil. I dag skal jeg faktisk ha enda en! -Men med Annika denne gang. Jeg fikk ikke truffet noen venninner i går så nå føles det som tusen år siden sist. Det skal jammen bli godt å få skravlet litt fra seg igjen! -Men først skal jeg se og få unnagjort alt av dagens bloggarbeid. Ville i grunn bare innom for å ønske dere en fin torsdag og takke for alle fine tilbakemeldinger som tikket inn i løpet av gårsdagen. Noen av dere er altså så skjønne at jeg får lyst til å spise dere opp. <3

Bella fikk selvfølgelig også ta del i gårsdagens lille feiring <3

11 kommentarer

Siste innlegg