Jumping for joy is good exercise

For et par uker siden fikk jeg et spørsmål fra en bloggleser som lurte på hvordan man kunne legge opp en hel økt ved bare å hoppe. Vel, nå har jeg svaret! Magnus satte nemlig fokuset på “hopping” under dagens PT time. Jeg har hoppet en del tau som oppvarming på mine tidligere timer og stølheten dagen etterpå slår aldri feil, så nå kjenner jeg at jeg gruer meg en smule til å stå opp i morgen. Det ble en rolig økt, men jeg kjente det likevel godt både i legger og lår mot slutten! Samtidig så hadde jeg det GØY. Veldig gøy!

 

Jeg fikk testet min egen spenst og forhåpentligvis til og med forbedret den litt! Denne form for trening kan hvem som helst gjøre! Man behøver ikke et treningssenter for å få unnagjort en god hoppe-økt. Sett opp en liten hinderløype i hagen eller hopp stillestående opp på en mur. Utfordre deg selv og tøy grensene dine. Det er så mye morsommere å trene når du stadig finner nye, kreative måter å gjøre det på. Magnus er jo genial på den fronten. Jeg ville vel aldri ha kommet på å sette av en hel økt til å hoppe over kosteskaft eller på oppsatte paller. Det er vel også derfor jeg trenger en som kan holde motivasjonen min oppe ved å vise meg nye, funksjonelle måter å svette på!

Så er jeg så heldig å få dele det jeg lærer videre med mine kjære blogglesere. Vet dere hva? Jeg håper dere går ut i garasjen, finner et par kosteskaft, en rake eller hva søren dere måtte ha der, bygger en liten hinderløype, og hopper! Bare gjør det. Finn ut hvor gøy trening faktisk kan være! Det blir et langt bildedryss på dere for nå klarer jeg visst ikke å velge bort flere bilder.. Hihi, syntes de alle ble så kule. <3 Takk for nok en kjempefin økt Magnus! Jeg har levd på morgenhoppingen i hele dag.

 

Magnus har faktisk lagt ut en liten videosnutt av hoppingen min HER.
Den må dere gjerne ta en titt på, sammen med litt flere bilder fra økten!

18 kommentarer
    1. Åh hærlige bilder 😀 Høres artig ut 😀 Hopp til jobben, hopp til festen, hopp over alt 😉 haha neida 😛 Det hadde sett litt dumt ut 😉 men ingen dum ide og lage hinder løype å hoppe litt 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂 <3

    2. Madelen: Ja, si det! Hehe, jeg har to som omtrent er helt like, men den ene er i Nike og fra XXL, og den andre fra H&M. Jeg tror faktisk denne er fra H&M! 🙂

    3. Ser så gøy ut med PT timer! Har selv vært på en fellestime i dag, som var en kombinasjon av styrke og kondisjon. De har lagt om på øvelsene nå, så i dag var T U N G T, og helt grusomt der og da haha. Følelsen etterpå er jo fantastisk da, så det er helt klart verdt strevet 🙂
      Ser virkelig at du har fått resultater, bare på den lille tiden du har drevet med disse timene med Magnus!

    4. Hei Marthe! du har virkelig en utrolig utsrtåling, viste bloggen din til søsteren min, hun hadde bare sett headeren, men favorittmarkerte bloggen med en gang, haha. Må si at du har en av de beste bloggene jeg har lest, både inspirerende, fantastiske outfits og morsome kommentarer!

    5. Kan du plis skrive litt om kosthold, hva du spiser til frokost, lunsj, middag osv. har så syyykt lyst til å se ut som deg, du har virkelig den perfekte kroppen! hadde satt utrolig stor pris på det, det blir liksom en ordentlig “mal” å ta utgangspunkt i, hehe 🙂

    6. Anne: Heisann Anne! Vet du hva, jeg har ingen kostholdsplan som jeg følger. Jeg spiser det jeg har lyst på både til frokost, lunsj, middag og kvelds. Det har jeg alltid gjort så på den fronten har jeg nok ikke så mange tips på lur. <3

    7. Hanne Sæstad: Så flink du er! 😀 Følelsen etterpå gjør det hele verdt det. 😀 Tusen takk Hanne. SÅ hyggelig å høre! Det er virkelig herlig å ha kommet i gang med treningen igjen. 🙂

    8. Hei! Jeg lurer på hvordan du trener rumpen? Jeg har prøvd mange forskjellige øvelser, men har gitt opp fordi jeg ikke ser noe resultat. Lurte på om du kunne laget ett innlegg hvor du skrive hva du trener for mage, lår og rumpe. Og hvor lang tid det tok for deg å se forandring. Jeg vil at muskelene i låra skal vise både fremme og bak, og ha “markering” på magen, hvis du forstår, og ikke noe flat rumpe.
      Jeg har ingenting ekstra utstyr, bare ett teppe, så hvis det er noen øvelser uten tilbehør som du synes fungerer bra kan du skrive om det?

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg