Antrekk – 280514

 

Åh for en effektiv morgen! Føler jeg har fått gjort en hel hau! Dagens PT time er gjennomført og det samme er alt av dagens ærend. Klokken er bare tre! Herlighet, jeg har jo hele dagen igjen. Hva skal jeg nå finne på? Jonas har dratt på jobb så nå får jeg vel tvinge en venninne eller to til å gå ut og spise med meg? Haha! Jeg skulle egentlig vært på jobb nå, men ettersom jeg trodde jeg hadde så mye på planen, byttet jeg bort vakten min. Det var kanskje ikke så nødvendig likevel, men men. Solen skinner så nå er det bare å slappe av og kose seg! *GLEDE*

 

Min relativt nye, hvite Gina Tricot kjole har fått kommet på i dag. Nei, det er ikke lørdag, og nei jeg skal ikke ut på noe spesielt, men hvem bryr seg? Har jeg lyst til å hoppe i ballkjolen på en onsdag så gjør jeg det! Håper dere liker bildene.. Det er selvsagt Jonas som skal ha creds for arbeidet bak dem. Hehe! <3 Flinke fotografen.

 
Sko fra Bianco, Veske fra Bikbok, Kjole fra Gina Tricot, Briller fra H&M

Nei, nå får jeg komme meg ut i solen! Finne på noe GØY.
Ha en deilig onsdag alle sammen. Vi blogges igjen litt senere!

23 kommentarer

Siste innlegg