Just another day on the beach

God formiddag! Først vil jeg bare si tusen takk for alle de flotte tilbakemeldingene dere har lagt igjen under gårsdagens siste innlegg. Veldig hyggelig å høre at dere satte så stor pris på denne time for time beskrivelsen med bilder til! Jeg blir så motivert og giret når dere er så flinke til å legge igjen gode ord her på bloggen. <3 Tusen takk skal dere ha! Som dagens første innlegg vil jeg dele et aldri så lite bildedryss med dere. Denne gang fra gårsdagens beachday! Jonas og jeg knipset en rekke bilder, men jeg har ikke hatt anledning til å dele dem med dere før nå. For en nydelig mandag. Skulle ønske vi kunne ha 31 dager som denne i juli måned.. HEI VENT! Det kan vi jo!

Hihi. Jeg har sommerferie, Jonas har sommerferie… Er solen på plass så skal vi ikke se bortifra at vi slenger oss på stranden, griller, bader og soler oss hele dagen hver dag i en hel måned. Gud.. Jeg gliser bare av tanken. Denne sommeren skal bli den beste. <3

Stakkars lille bolla vår som ufrivillig måtte bade i det kalde vannet. Hun var en smule fornærmet like etterpå, men det gikk ikke lange stunden før hun løp overlykkelig frem og tilbake på gresset, rullet seg i sanden og solte seg tørr. <3

 

Det ble bading, grilling av grillspyd og dansing fra min side. Jonas hadde som tidligere nevnt tatt med seg en liten radio og ettersom vi hadde hele stranden for oss selv, kunne jeg ikke dy meg. Herlighet som vi koste oss..

Behind the scenes…

Jonas: Hva er det du holder på med?
Marthe: Jeg har sett et kult rumpebilde på instagram. Nå skal jeg herme!

Marthe: Nå? Blir det helt magisk eller?  
Jonas: Kanskje hvis du tok et par squats først? 
Marthe: Kan du bli frekkere? Bedre med ingen rumpe enn hengerumpe!!

Er han ikke sjarmerende?

I dag har jeg bakt oreokake! Oppskriften kommer på bloggen sent i kveld!
Nå drar jeg på jobb og der blir jeg i syv timer. Ha en fin tirsdag <3

57 kommentarer

Siste innlegg