A little morning surprise!

I dag tenkte jeg å overraske Jonas med noe hyggelig! Han kom hjem fra nattevakt klokken åtte i dag tidlig og sov til 12.00 så jeg hadde god tid til å stelle i stand noe romantisk. Klokken 11.00 på formiddagen kjørte jeg av gårde til HT sushi for å bestille inn til sushifrokost. Hihi! Da jeg kom hjem dro jeg hagemøblene ut på plenen, fylte dem opp med sofaputer og pynteputer, dekket bordet med sushisettet som jeg fikk av Jonas til jul, og lagde oss litt saft. Så var det bare å overraske Jonas! Han ble så glad. Smilte fra øre til øre selv om han bare så vidt klarte å holde øynene oppe. Hehe. Nå sitter vi gode og mette i stuen og planlegger neste måltid. Solen skinner og vi har begge fri, så denne mandagen skal det grilles! Vi får finne oss en fin strand eller et godt og varmt berg å innta grillmiddagen på. <3

Sushisettet er kjøpt på Living om dere lurer!

Er det noe vi kan, så er det å kose oss <3
Ha en fin start på den nye uken dere!

26 kommentarer

Siste innlegg