Fra jobb til piknik på berget

Haha, gud! Jeg elsker den hunden. Rareste vesenet på jord. <3 Nå ligger hun som et slakt ved siden av meg i sofaen og snorker. Lurer meg på om hun er for sliten til å bli med på joggetur i kveld? Det tar på med piknik skjønner dere.. Jeg var så heldig å få gå litt før på jobb i dag så Jonas og jeg kunne dra på en ettermiddags-piknik i solen. Noe så herlig! Det må ha vært minst 25 grader her på dagtid for jeg lå bare i bikinien klokken syv om kvelden og kjente at solen fremdeles tok på kroppen. Ah, deilig, deilig, deilig. Vi fant oss et nydelig sted på et berg med utsikt mot sjøen, og her ble vi sittende og nyte hverandres selskap i en times tid. Vel hverandres selskap, + litt vannmelon, iskrem og hver vår smoothie. Hihi, JUMMY! Håper på like bra vær i morgen for da har vi hele dagen til å nyte oss på.

 

Omg, for et dyr <3 Ler meg ihjel.

Arbeidsdagen gikk som smurt og nå sitter jeg ensom og forlatt hjemme i stuen igjen! Hehe, Jonas har dratt på jobb så nå får Bella og jeg kose oss på egenhånd. Planen for lørdagskvelden er ikke helt spikret enda, men jeg har ihvertfall to ting som skal gjennomføres: 1. En god løpetur 2. Laging av hjemmelaget pizza. Klokken er allerede blitt halv ti, så det er bare å sette i gang! Ønsker mine kjære lesere en kjempefin kveld videre. Håper dere har kost dere minst like mye som det jeg har i dag. It’s been a really good day!

 

Et lite bildedryss fra vår lille piknik på berget..
Håper på en reprise av denne timen i morgen! <3

22 kommentarer
    1. Hei Marthe! Jeg bare lurte på hvor lenge dere skal ha Bella? Jeg syntes å huske at dere bare passet henne?:)

    2. Eirin: Ja det stemmer 🙂 Vi bare passer henne ut juni 🙂 Da har vi hatt henne i nesten et helt år <3 Venninnen min har studert i Danmark og kunne ikke ta med hunden ser du 🙂

    3. Haha Bella er så søt <3 så koselig med piknikk 😀 kos deg masse og nyt det som er igjen av Lørdags kvelden 🙂 <3

    4. Anonym: Ja jeg har veldig lyst til å ha et slikt innlegg! 🙂 Kaanskje jeg får det til i morgen? Hvis ikke så får jeg det helt sikkert til på mandag. Da har jeg også fri 😀

    5. For noen flotte bilder, håper du får en strålende dag i dag å 🙂
      Hadde vert kozlig om du besøker min blogg: jannevibecke.blogg.no

    6. Å, så fine bilder! Jeg elsker at du legger det lille ekstra inn i bloggen, det er uendelig mye mer interessant å klikke seg inn på din enn mange andre sin. Du er flink, Marthe – du bør være stolt av deg selv og alt du har oppnådd her. Ha en fiiiin helg videre, søte 🙂
      PS: Bella er den rareste. Jeg elsker det. Haha.

    7. Du virker alltid så glad og positiv, så det er så koselig å lese bloggen din! Blir ett hakk gladere hver gang 😀

    8. Så herlig! Her er det desverre litt for kaldt og litt for godt til å kose seg ute med bikinien. Men håper på god vær snart! 🙂

    9. Åh den hunden får meg alltid til å smile!! Hva skjer når dere leverer henne tilbake? Skal dere ha en egen hund? Det håper jeg virkelig 😀

    10. Heihei! Du har en super blogg Marthe! Men kan jeg spørre hvor solbrillene dine i dette inlegget er ifra? De ser så kule ut!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg