DIY – Pimp that shoe

God helg kjære lesere! Nå er det bare en dag igjen til selveste 17. mai. Ah, kjenner jeg gleder meg skikkelig til morgendagens feiring. Jeg skal gjøre så mye hyggelig og være med så mange fine mennesker! -Men før den tid tenkte jeg å komme med litt 17. mai tips til dere. Jeg har brukt morgenen min på å handle inn på ingredienser til cupcakes så forhåpentligvis kommer det en oppskrift på bloggen i løpet av dagen, men først har jeg lyst til å dele et aldri så lite DIY prosjekt med dere. Den ene reimen på favorittsandalene mine forsvant sporløst for noen måneder siden, og siden har jeg ikke fått tatt i bruk skoene. I dag fant jeg en glimrende løsning på problemet. Faktisk så tror jeg at jeg likte skoene enda litt bedre nå. De har jo fått en helt ny look! Har dere et gammelt par sandaler som gjerne skulle hatt en liten makeover? Hvorfor ikke gi paret litt særpreg ved å lime på en liten remse fjær? Enten nederst ved tærene eller rundt ankelen, slik som jeg har gjort. Har dere et par hvite sandaler, så bruk gjerne en remse hvite fjær. Noe så lekkert!

Du trenger: 1. Superlim 2. Saks 3. En remse med falske fjær fra Panduro Hobbybutikk 4. Et par sandaler

Slik gjør du:
1. Mål lengden du trenger på remsen med fjær. Remsen må være lang nok til å kunne knyttes rundt ankelen.
2. Klipp to like lange fjærremser, tre hver av dem inn i skoen og knytt dobbel knute for at remsene skal sitte godt fast.

Her viser jeg hvordan dere kan gjøre skoen litt mer unik ved å lime på en remse fjær ved tærene. Jeg ville ikke ødelegge de splitter nye sandalene mine ved å faktisk lime på fjærene, men jeg håper dere klarer å se sånn ca hvordan resultatet vil bli! Under ser dere ihvertfall resulatet av sandalene som manglet en reim. Alt litt fjær kan gjøre med en sko! Hihi, endelig kan jeg ta dem i bruk igjen!

Nå hva synes dere? Ble det ikke pent?
Ønsker dere en nydelig 17. mai helg! <3

13 kommentarer
    1. Så fint 🙂 Åååå Marthe jeg bare elsker bloggen din, blir alltid så glad når jeg er innom bloggen din 🙂 Stå på 🙂 Du er virker som et godt menneske <3

    2. Du er litt av en kreativ sjel, du! 😀 Masse, masse ros for gode innlegg de siste dagene 😀 Du er bare flink <3 Kjempegøy å se treningsvideo, og endelig få høre deg skikkelig! Gjerne post mer av sånt, det er så gøy å se på 😀 Og så flink du har blitt til å trene også, det må du også ha skryt for.
      Jeg elsker disse sandalene! Vurderte å kjøpe dem selv, men er ikke så altfor glad i å vise tær, så jeg lot være. Veldig flotte er de iallefall, og med deg i dem er de jo bare hundre ganger bedre. Din variant ble kjempefin også! Håper du får en fin 17 mai feiring i morgen <3 Jeg kommer til å jobbe for avisa nesten hele dagen!

    3. Frida Bringslimark: Miihi! Må jo finne på noe lurt å prøve å inspirere dere med 😀 Tusen takk for en kjempefin kommentar Frida. Du er bare fantastisk<3 Håper du får en kjempefin 17 mai feiring. Du skal vel ikke jobbe for avisen i morgen også? 😮

    4. Hei Marthe, legger alltid merke til den fine brunfargen din og de fantastiske klærene! Tar du solarium, eller hva er hemmeligheten? 🙂 Og klæææærne dine wæææ, ALLTID fine! Så hvor kjøper du kjoler og sko osv? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg