Ukens juice: Grønt er skjønt

Goood kveld! Jeg er i live til dere som alltid blir bekymret når det går så mange timer mellom blogginnleggene. Hehe, jeg har bare vært på jobb i åtte og en halv time. Noen dager blir mer hektiske enn andre og da går det gjerne litt tid mellom innleggene mine, men de kommer ihvertfall. <3 Alltid. Jeg rekker ikke så mye i kveld, men jeg har i det minste lyst til å dele ukens “juiceoppskrift” med dere.

Det er så lenge siden sist! Denne mandagsmorgenen prøvde jeg meg faktisk på en grønn variant! Jeg klarer ikke engang tanken på disse supersunne juicene med stangselleri, ingefær and so on, så jeg må bytte ut de sunneste grønnsakene med noe godsmakende frukt i stedet. Jeg lager meg da ikke juice for å drikke den mens jeg holder for nesen! Alt som skal ned i min mage må smake godt, og kombinasjonen av sitron, eple og kiwi har aldri slått feil. Heller ikke sammen med to håndfuller spinat og agurk. NAM sier jeg bare.

Du trenger: 1. 1/4 agurk 2. 2 kiwi 3. En halv sitron 4. En pose babyspinat/2 store håndfuller 5. 2 epler

Slik gjør du:
1. Skrell det som eventuelt må skrelles (i mitt tilfelle sitron), og press i vei!

Perfekt til å ta bort søtsuget er det også. <3 Oppskriften holder bare til et stort glass, så husk å doble oppskriften om dere vil lage flere glass. Dette + nyeste utgave av “Det Nye” koste jeg meg altså med rett før jeg dro på jobb. Viktig å slappe litt av før arbeidsdagen starter. Det er på langt nær min sterkeste side, men heldigvis tar Jonas ansvar når jeg er på mitt verste. Hoho. Jeg innbiller meg at jeg har fryktelig mye å gjøre hele tiden og har derfor en tendens til å fly litt for mye rundt. <3 Skal.Rekke.Ditt.Før.Datt.. Noen som kjenner seg igjen?

Nei, jeg slutter av. Skal ikke skravle hull i hode på dere halv tolv om kvelden!
Dere får sove godt og drømme søtt. Jeg har litt kommentarsvaring å kose meg med <3

34 kommentarer

Siste innlegg