Antrekk – 300414

Vi må ha en siste oppdatering på bloggen i kveld. Er dere ikke enige? Å knipse antrekksbilder var det første jeg gjorde da jeg kom hjem fra jobb og under her får dere resultatet. Nok en ny sommerkjole har fått kommet på og nok en gang er den fra Bikbok. De har hatt så mange lekre kjoler i det siste! For ikke å snakke om blomsterkranser. Den hvite jeg har på meg her er fra Cubus, men de siste dagene har flere varianter fra Bikbok også tatt del i samlingen min. For en nydelig detalj til sommerantrekk! Spesielt over krøllet hår. <3

Marthe: Hørte du hva naboen sa da vi gikk forbi?
Jonas: Nei..
Marthe: “Jeg visste ikke at vi hadde engler i nabolaget” Så søtt sagt!
Jonas: Åjo, det hørte jeg. Trodde han snakket til meg jeg..

Nå skal Jonas og jeg kose oss med en ny film laget av selveste Zac Efron. Jeg synes ihvertfall å huske at Zac både har skrevet manus og spiller en av hovedrollene selv. Filmen heter ihvertfall “akward moments” om noen får lyst til å se den. <3

Ellers har jeg klart å glemme mobilladeren min hos frisøren, og gjett hva? Det er helligdag i morgen! På mandag mistet jeg bankkortet mitt for tusende gang på tre år, og da mobilen i dag gikk tom for strøm fant jeg etter en hysterisk leteaksjon i leiligheten ut at laderen var glemt igjen hos frisøren. For et år siden ville jeg under slike omstendigheter hylt av glede, men etter at jeg julen 2013 ble presentert for iphone har forholdet til mobiltelefonen blitt et helt annet. Hehe! Nå vet jeg nesten ikke hvordan jeg skal overleve.


Sko fra Steve Madden, Kjole fra Bikbok, Blomsterkrans fra Cubus, Leppestift Isadora farge 165 

En ting tror jeg vi alle kan skrive under på. Jeg er byens største vimse..

Nå ble det et langt og sommerslig bildedryss på dere her.
Dere får sove godt og drømme søtt. Vi skrives mer i morgen.

24 kommentarer
    1. Så søtt! Måtte le av Jonas sin kommentar, hehe 🙂 Antrekket var som vanlig kjempefint! Du kler alt, kjære Marthe! Det er så herlig å se antrekksbildene dine fra finværet der nede.. Her oppe snødde det i dag! Har vært litt opp og ned, men det er kjempekaldt og snø til tider. Kjempekjedelig. Tror jeg bare flytter nedover, jeg 🙂
      Må forresten skryte litt av deg! Det er så utrolig bra at du gjør så stor innsats til og med når det gjelder dagens antrekk! Er helt imponert over deg, nesten hver bidige dag er du ute for å ta nye bilder av de fine antrekkene dine. De fleste bloggere knipser et par i et skittent speil eller på selvutløser inne foran en hvit vegg.. Dette kan du, og det er så godt å se 😀 Fine bilder er det også. Det gjøre et fotografhjerte svært glad 🙂 Selv om du er et vimsehode er du også veldig, veldig flink! Håper du får en fin fridag i morgen og koser deg maks uten mobil! Stor klem fra meg <3

    2. Frida Bringslimark: Hehe! Huff, jeg forstår ikke hvordan dere holder ut der oppe. Jeg hadde flyttet ned til sør på flekken. 😀 Her får vi jo den ene sommerdagen etter den andre. Helt fantastisk 🙂 Tusen tusen takk for gode ord Frida. Blir så glad når jeg finner navnet ditt i kommentarfeltet for da vet jeg at jeg har noe hyggelig i vente 😀

      Jeg skal kose meg maks i morgen, selv uten mobil(!). Det håper jeg du også gjør. Nyt fridagen i snøværet. Hehehe 😀 Stor klem!

    3. Har lenge hatt lyst til å se den filmen, men jeg finner den ingen steder! Verken på nett, leie eller i butikk! Hvor ser dere den?

    4. Wow! For et nydelig antrekk! Du overrasker stadig med fine antrekk!
      Koser meg hver gang jeg er innom bloggen din og gleder meg alltid til å se hva du legger ut av antrekk og moteinspirasjon! Elsker det <3 Du er helt fantastisk, både DU og bloggen din! 😀
      Er helt enig med han naboen din som kalte deg for en engel! For du så jammen meg ut som en skikkelig søt engel med den søte blomsterkransen! 🙂

    5. *SpringetilCubusåkjøpebåndet*
      Utrolig nydelig du er 🙂 Får jo følelsen av at vi er langt inne i de deilige sommermånedene 🙂

    6. For ei søt jente du er, Marthe! Liker så godt å lese bloggen din, da det virkelig virker som at du har begge bena godt plantet på jorda!! 🙂 du er en inspirasjon! Bare lurte på hvilken leppestift du har brukt på disse bildene og hva den heter? Har sett den har gått igjen noen ganger på bloggen nå, og den er SÅ fin!! 🙂
      Ha en fin helg! Du stråler virkelig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg