Ukens første PT time – Check!

Oh my god. Jeg var èn setning fra å publisere dette innlegget, så hang pcen seg opp og jeg ble nødt til å skru den av og på. Ingenting ble lagret og vips så var 90 minutter med skriving og redigering helt bortkastet. Lite gjør meg mer oppgitt. Jaja, jeg har hatt nok en lang og hektisk dag, men heldigvis blir de to neste mye roligere. Morgenen startet med ukens første PT time. Magnus sto allerede klar for å gjøre meg til gelè klokken 08.15 i morges. Den mannen vet jammen hvordan han skal slite meg ut, men han vet også hvordan han skal gjøre det på en morsom måte. Tiden går så fort og jeg lærer noe nytt hele tiden. Variasjon er gull for meg og min motivasjon <3

 

Dagens økt startet med litt lett jogg før jeg fikk beskjed om å dra dette hjulet med kettlebells i, frem og tilbake fra et sted til et annet så fort som overhode mulig. Dette skulle jeg få lov til å gjøre fem ganger med tre minutters pause mellom hver gang. Jeg sier bare tortur i lårene! Det var så vondt, men samtidig så hadde jeg så lyst til å klare å dra det forbaska hjulet enda litt raskere den neste runden. Jeg vet ikke med dere, men tanken på at en tre minutters pause venter bak mållinjen fungerer som tidenes motivasjon for min del. Jeg kom meg gjennom det og da fem runder var gjennomført ble jeg vist og lært hvordan jeg skulle utføre de neste øvelsene med kettlebells.

Nå skulle tre nye øvelser utføres med seks repetisjoner hver, og i tre sett før jeg fikk èt minutt pause. Slik skulle jeg holde på i hele 20 minutter. Aldri pustet så hardt, så lenge i mitt liv. Haha. Det lille minuttet med pause forsvant så alt for fort, og så var det på an igjen!

Jeg kjenner allerede at jeg begynner å stivne i både legger, lår, rygg og armer. Det betyr vel at Magnus nok en gang har gjort jobben sin! Jeg er så glad for at jeg har blitt presentert for crossfit-treningen til Magnus, for jeg ville aldri ha klart å holde en slik effektivitet i øktene mine på egenhånd. Jeg trodde jeg trente hardt jeg, men det var før forrige mandag. Nå har intensiteten nådd et litt annet nivå!

 

Magnus: Du kan ikke stå og smile på bildene!! Nå trener du jo!

HEH! Tror jeg må øve litt mer på grimasene før jeg deler dem med dere!
I morgen formiddag er det på an igjen! Utrolig nok så gleder jeg meg.

13 kommentarer
    1. Så flink du er!! 😀 Det er godt å kjenne dagen derpå at kroppen har trent hardt, hehe! Litt vondt til tider, men det gjør jo i grunn bare godt for en selv! Du er veldig flink, og motiverende ikke minst! Dessuten er det viktig med litt varierende trening. Blir mer morro da <3

    2. så flink du er som trener! det beste må være da man ser resultater 🙂
      har du noe erfaring med selvbruning til ansiktet? jeg har så lyst til å prøve selbruning på ansiktet, men er så redd for å få skjolder..
      håper du har noen tips 🙂
      klem!

    3. Liker disse innleggene! Blir moro med noen mer beskrivende treningstips når du lærer litt mer 🙂 flink du!

    4. Aida: <3 Tusen takk. Ja det jo resultatene som motiverer aller mest 🙂 Nei, selvbruning har jeg aldri prøvd faktisk. Verken til kropp eller ansikt så der er jeg nok ikke den rette å spørre om tips dessverre. Jeg har tatt spraytan en gang, men det varte jo bare i et par dager før det ble skjollete, så det ville jeg ikke prøvd meg på igjen 🙂

    5. Så flink du har blitt til og trene! Kanskje du vil ha litt inspo til sunn mat også? I såfall kan du sjekke ut instagramen min som heter happycookbook 🙂

    6. Har veldig lyst til å prøve ut dette, han virker så flink og skikkelig motiverende! Bare dumt jeg bor i Grimstad :p

    7. Har skikkelig lyst til å prøve ut trening som dette selv! Ser ekstra herlig ut når du får være ute å trene 🙂 Dessverre så tror jeg ikke treningssenteret her i byen tilbyr trening som dette her.. Ser hvertfall veldig gøy og effektivt ut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg