Antrekk – 280414

God morgen! Her kommer litt flere bilder av gårsdagens antrekk. Jeg gikk i en splitter ny, kort Bikbok-kjole og ville nesten renne bort da disse bildene ble knipset. Herlighet for en deilig varme! I dag hadde det vært fint om det ble surt vær for jeg skal tilbringe hele dagen inne på Vero Moda. Hehe, hva da egoist? Jeg har fått æren av å åpne butikken og kommer til å dra rett i møte med regnskapsføreren så fort jeg er ferdig på jobb. Det blir med andre ord ingen tid til festligheter utendørs denne tirsdagen, men jeg krysser fingrene for at kvelden kan bringe med seg noe hyggelig for Jonas og meg. <3 Kanskje er dette dagen for å dra ut og spise? Feire kjærleiken?

Vi får se hva vi orker når kvelden nærmer seg. Nå vil jeg først og fremst ønske mine trofaste lesere en riktig fin dag. Tusen takk for alle de herlige tilbakemeldingene dere la igjen under alle tre innlegg som ble publisert i går. Jeg blir så glad for alle gode ord. <3

Det var veldig mange som lurte på hvor kjolen var fra i går.
Den er altså kjøpt på Bikbok for 399 kroner! Synes den er så fin.

Vinneren av en uke for to i bungalow på Lapoint surfcamp Bali til en verdi av 10 000 kroner, er forresten blitt kåret for en god stund siden. Den heldige ble Maja Fjeld Eriksen og hun er blitt kontaktet på mail. For en heldiggris. Wish it was me. <3

42 kommentarer

Siste innlegg