Ready for showtime!

Goood dag! Wææ nå er det frøken stresset som prøver å få oppdatert dere her. Jeg har sittet i frisørstolen i fem timer i dag, blitt stylet med 60 centimeter langt hairtalk extensions, og sminket klar til showtime! Jeg er bare hjemom i førti minutter for å hive i meg noe mat før selve visningen starter. Jeg kommer ikke til å ha med meg noen fotograf blant publikum i kveld, men kanskje er jeg så vågal at jeg spør en ukjent om å ta litt bilder av meg underveis. Hihi, krysser fingrene for at jeg finner på noe lurt! Det gjør jeg jo alltid.

Ettersom jeg var så utrolig flott stylet måtte jeg jo få Jonas til å knipse noen antrekksbilder av meg. Jeg rekker ikke å redigere alt sammen nå, men dere får i hvert fall en smakebit på hva dere har i vente for kvelden. Jeg vil være hjemme til ni så da håper jeg at jeg får tid til å blogge litt mer! Dere må ha en nydelig mandag videre så lenge. Det er i hvert fall ingenting å si på varmen her i sør!

Ønsk meg lykke til! Jeg tar igjen alt av kommentarsvaring i kveld <3

50 kommentarer

Siste innlegg