Relax, it’s sunday!

Da var det dessverre på tide å starte på hjemreisen. Har.Ikke.Lyst! Bare se som vi har kost oss med alt for mange gode kaker, soling og avslapning. Det trengtes! Bella har bare ligget som et slakt i hele dag. 33 grader ble litt i det varmeste laget selv for en italiensk mynde.

7 april fylte både bestefar og bloggen år! Bloggen 3, og bestefar 67. Jeg har ikke vært i Stavanger siden så vi fikk først feiret ham nå i dag. Bestemor hadde bakt både osteiskake og gulrotkake og jammen hadde vi fått med oss litt kakerester fra konfirmasjonsfeiringen i går også. Det ble nok usunnheter foråsidetsånn! Hihi, er det ikke sånn det skal være? Ingen feiring uten gode kaker sier nå jeg. <3

For en nydelig helg det har vært. Det ble rene festhelgen med to bursdagsfeiringer og en konfirmasjon. Jeg kjenner jeg gruer meg litt til neste PT time etter å ha trykket i meg all denne gode maten. Jeg har på følelsen at Magnus ikke kommer til å være like “snill” denne uken. Heldigvis har jeg enda et par dager å lade opp til neste trening på. Jeg får manne meg opp med litt hjemmestyrke i mellomtiden.

Er ikke bestemoren min fin så vet ikke jeg! <3
Det blir heldigvis ikke lenge til neste familiebesøk.

13 kommentarer
    1. Hei Marthe! Du har altså en så bra blogg, vet du det? Jeg elsker den, og det har jeg gjort helt siden jeg tittet innom den, første gang for to år siden. Liker designet på bloggen, måten du skriver på, og bildene dine er rett og slett fantastiske. Du er kjempeflink. Eneste jeg synes mangler er videoblogg! Hadde vært dødsfett om du hadde laget en videoblogg! Du ser jo ut som en supermodell hver eneste dag, så hvorfor ikke vise oss hvordan du fikser håret ditt? Hvordan du sminker deg til hverdags, etc.? åå, så bra det hadde vært:D Tenk på det?

    2. Høres skikkelig koselig ut 🙂 Er lov å trykke inn på masse kaker når det er bursdag og konfirmasjon 😉 Lykke til med PT timen din etter alt du har spist hehe 🙂 Går nokk bra det 🙂 Du klarer det 🙂 Hærlige bilder 🙂 God tur hjem <3

    3. Gud, så nydelig du er!
      Har lurt på dette veldig lenge, blir jo litt nyskjerrig/bekymret for deg. Hva har skjedd mellom deg og moren din/Har det skjedd noe mellom dere?

    4. Martheeeee!! Hvor er den nydelige kjolen du har på deg på det nederste bildet? Du kledde den utrolig godt<3

    5. Like flott og fin som alltid, kjære Marthe! 😀 Herlige bilder fra konfirmasjonen du har vært i! Du kunne jo lett dokumentert et bryllup så flink som du er! 😀 Jeg tror jeg har rundt 4 eller 5 bryllupsfotograferinger til sommeren, og det blir kjempegøy!
      Det ser ut som dere har hatt ei storartet helg, håper dere har fått kost dere maks <3
      Forresten.. Jeg har faktisk et ønske om et innlegg fra flinke mote-Marthe! Jeg er alltid på utkikk etter fine antrekk å gå i på jobben, men uansett hvor mye nytt jeg får meg, og hvor fint jeg syns det er syns jeg etter hvert at det ikke er profesjonelt nok.. Jeg vil kle meg profesjonelt og stilfullt. Prøver derfor å gå til innkjøp av fine bukser fremfor kun jeans og tettsittende bukser, men ender alltid opp i Veromodas superstretch- rett og slett fordi de er en av få som er behagelige på, og som passer både over rumpa og samtidig er stram hele veien ned. Når man jobber i fotografyrket må man nesten kle seg funksjonellt også, men det er jo ikke alle dager at vi har fullt av fotograferinger heller, og da vil jeg gjerne kle meg "finere"! Har du noen tips å komme med? <3 Syns forresten det er vanskeligere å style "stilfulle" plagg enn et par jeans, som man kan ha til så mye..
      Stor klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg