Antrekk – 270414

Wææ! Gradstokken viser 33 grader på verandaen til bestemor og bestefar nå. 33 grader dere! Jonas og jeg skal rett ut og legge oss for å steke i solen så fort dere er oppdatert. Dette må så langt være den varmeste dagen vi har fått i år, og jeg er så glad for at jeg får tilbringe den med disse fine menneskene her i Stavanger. Jonas og jeg hiver oss i bilen for å kjøre hjem til igjen i syv tiden i kveld, men vi har enda fire timer å nyte oss på. Måtte de gå fryktelig sakte. Helgen har gått alt for fort. Jeg skulle gjort alt for å være lengre, men jeg må hjem til den hektiske hverdagen i Kristiansand. Denne uken kommer til å bli så stressende at kun et spabesøk vil kunne redde meg når helgen kommer igjen. Kanskje drar jeg på spa også. Hvem vet? Jonas takker helt sikkert heller ikke nei til litt selvpleie. <3


Shorts og topp fra Bikbok, Sandaler fra Bershka

Måtte dere ha en god og avslappende søndag <3

16 kommentarer

Siste innlegg