Antrekk – 260414

God morgen kjære lesere. Nå blogger jeg fra Stavanger! Jonas og jeg kjørte omtrent rett fra jobb i går ettermiddag og kom frem til bursdagsfeiring i Stavanger rundt ni. Farfar fylte 75 år i går, og dette måtte selvsagt feires med smørbrød og kake! I dag er det feiring av konfirmasjon som står på planen. Min nydelige kusine skal feires med tre retters middag på Atlantic hotell etterfulgt av kakespising, sang og gaveåpning hjemme hos farmor og farfar. Jeg har lovet å stå som fotograf så bilder fra dagen skal dere få litt senere!

Nå må jeg bare se og få skiftet til bunaden. Solen skinner og gradstokken sier 19 varmegrader, så jeg kastet på meg miniskjørt til morgenen i dag. Kunne ikke dy meg! Forsetter denne varmen så må vi muligens finne frem bikinien i morgen! Noe så skjønt.


Sko og belte fra www.nevernaked.com, Skjørt og topp fra Bikbok, Skjorte fra Vero Moda

Ønsker dere en deilig lørdag! Så skrives vi senere <3

14 kommentarer

Siste innlegg