Instalately

God morgen kjære blogglesere <3 Nå kom jeg akkurat inn døren fra ukens andre PT time med Magnus. Hadde det ikke gått to dager siden forrige økt så er jeg redd jeg ikke kunne ha beveget meg under denne. Jeg har vært så vanvittig stiv at bare det å bøye seg for å ta en pose på jobb har vært en stor utfordring. Heh! Jeg fikk selvfølgelig knipset noen bilder i dag også så vi får se om ikke jeg får delt noen av dem med dere senere i kveld. -Men først kommer en liten oppsummering av mine siste instaupdates! Jeg har per dags dato 12 348 følgere og vil bare si tusen takk for alle de fantastiske ordene dere legger igjen under hvert bilde. Jeg får ikke alltid svart på alle instagram-kommentarer, men ethvert ord blir lest og jeg setter uendelig stor pris på dere. Det skal dere ihvertfall vite. <3

1. Cathrine og jeg på Artesia Spa, klare for 55 minutters klassisk massasje. 2. Girlsnight i hovedstaden! Jeg tror vi er verdensmestre i å kose oss. 3. Venter på to glass vin og et deilig fruktfat. Bare et lykkelig øyeblikk i morgenkåpen på spa.. 4. Selfie på busstoppet. SÅ spent på hva helgen måtte bringe. 5. Smaker Joe & The juice sin powershake med jordbær og banan for første gang. Jeg sier bare SMAK DEN!! 6. Nok en gang storfornøyd med resultatet av dagens frisørbesøk. Nytt hår ble også bestilt! På mandag setter jeg på Hairtalk tape extentions for godt igjen. *GLEDE* 7. Sniktitt på dagens antrekk. 8. Moteblad + vannmelon + nypresset juice = Drømmelunch <3 9. Klar for å feire pappa Lars i 20 varmegrader! Maxiskjørtet har nok en gang fått kommet på. 10. Kjekken sjøl! For mer inspirasjon, eller bare eyecandy følg Magnus på instagram: @frantzenkraft 11. På med ny, rosa sommerkjole! 12. Enda et av helgens beste øyeblikk fanget på kamera. Akkurat sjekket inn på hotellets største rom! 13. Getting ready for work. Vero Moda kaller!


Follow me on instagram: Marthekborge
Nå drar jeg snart på jobb, men jeg har forhåndsskrevet noe til senere!

10 kommentarer

Siste innlegg