Hårmodell next!

Gjett hvem som skal prøve seg som hårmodell neste mandag? Hihi! Marianne trengte en modell til et hårshow som skal foregå i byen neste mandag og til det måtte jeg jo bare si ja! Spennende å bli med på noe nytt en gang i blant. For å gjøre hårfargen min fresh og klar for å vises frem til alt for mange mennesker (kjenner jeg er smånervøs allerede), var jeg som allerede nevnt på Komponisten frisør i går for både striping og farging av ettervekst. Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd, men jeg skal likevel tilbake i frisørstolen om fem små dager for å gjøre en siste finpuss, bli sminket, kanskje til og med sette på litt mer hår, og style det pent. Ah, dette blir spennende!

Har dere hatt en fin dag så langt? Jeg kom hjem fra jobb for halvannen time siden og kastet meg på middagen med det samme. Jeg spiste to boller til frokost og var skrubbsulten bare et par timer etterpå igjen. *SHOCKER* Hehe, at jeg aldri lærer.. Nå tenkte jeg å for en gangs skyld ta meg en middagslur før jeg plasserer pcen godt på fanget igjen, oppdaterer dere en siste gang og planlegger morgendagen fra start til slutt. Jeg har diverse møter, jobbvakter og ting som må ordnes før helgen, for vet dere hvor jeg da drar? Hehe, tredje helg på rad jeg reiser utenbys nå. På fredag tar jeg med meg Jonas til Stavanger for å feire min kjære kusines konfirmasjon. Ah, det gleder jeg meg masse til! Det blir nesten som en reprise av min egen konfirmasjon. Bunaden skal på, og vi skal spise tre retters på et nydelig hotell i Stavanger før vi tar kakene hjemme hos farmor og farfar. Begge bestefedrene mine har også fylt år i april måned så disse skal også feires på skikkelig vis. En ting er ihvertfall helt sikkert.. Det kommer til å bli nok en fantastisk helg!

Kanskje det er flere som skal i konfirmasjon i helgen? Eller som skal feire seg selv?
Har du lyst til å freshe opp håret hos Komponisten så kan du bestille time HER

      Min behandling er sponset

19 kommentarer

Siste innlegg