Den perfekte avslutning

Åh, den nye pcen min fikk ikke inn internettet på nettbussen jeg tok i går ettermiddag og dermed fikk jeg ikke gjort noe fornuftig de fem timene hjemreisen tok. Så irriterende! -Men jeg får bare ta det igjen i dag.. Først og fremst god morgen alle sammen! Nå har sikkert mange av dere allerede reist hjem fra påskeferiene deres. Skulle ønske jeg hadde en natt til i god hotellseng, og en siste morgen med frokosten til Park In by Radisson. Utvalget der var litt annerledes enn det vi har hjemme i kjøleskapet. Dagens første måltid har de siste dagene bestått av røstipoteter, minipølser, eggerøre, frukt, grønt, ferskt brød og varm sjokolade. I dag står det to tørre knekkebrød på frokostmenyen. Heh! Litt av en nedgradering. Jeg skulle tatt med meg Jonas og levd det gode hotell-liv året rundt jeg.

Så fort Cathrine og jeg hadde sjekket ut fra Park in by Radisson i går formiddag, tok vi den tre minutter lange spaserturen til Joe & The Juice for å bestille med oss nypresset juice og en liten sandwich til Frognerparken. Vi hadde aldri vært i denne parken før noen av oss og fikk mildt sagt sjokk da vi kom frem og så hvor vanvittig mange mennesker som var her. For en gigantisk park! Den ville ingen ende ta, og solen stekte så at vi begge nesten ville krepere. Haha! Aldri angret så mye på at jeg ikke hadde en bikinioverdel liggende i veska. 

På gresset i solen føltes det virkelig som 30 varmegrader. HELLO SUMMER! Cathrine og jeg lå som to slakt på gresset, nøt ethvert minutt av solstrålene, leste blad, spiste lunch, flere makroner og litt cookies. Hihi. Utsikten av kunst og vannfontener gjorde heller ikke parkbesøket feil. For en perfekt avslutning på en alt for bra helg. Håper ikke det blir veldig lenge til neste girlsweekend nå. <3

 

Her får dere et aller siste bildedryss fra helgen! Håper dere har hatt en aldeles nydelig påskeferie selv. Nå skal jeg hive i meg disse tørre knekkebrødene og komme med på første time med crossfit! Jeg har på følelsen at det vil bli H-A-R-D-T etter en helg som denne.

Tusen takk for meg Oslo, og tusen takk for et fantastisk hotellopphold Park in by Radisson!
Jeg kunne ikke ha bedt om en bedre helg. Den har vært over all forventning. <3

15 kommentarer
    1. Var hotelloppholdet ditt sponset? Du nevner jo hotellet med fullt navn minst 3 ganger per blogginnlegg.. Kommer hvertfall lite til syne den sponsingen!

    2. Du er nydelig, glad for at du har hatt det fint i påsken! Men jeg bladde gjennom et innlegg du har laget om betakaroten, og i kommentarfeltet der sier du at du ikke anbefaler å smøre seg inn med fuktighetskrem rett før du legger deg i solarium fordi da setter ikke brunfargen seg. Mener du fortsatt det? og gjelder dette også de kremene som er laget spesielt til solarium sånn at du skal bli brunere?
      Også må jeg bare spørre, de betakaroten- pillene du gikk på (betakaroten.no) funker de? Tusen takk♥

    3. memaddie: Heisann! Tusen takk for en fin tilbakemelding 🙂 Jeg kan absolutt anbefale deg pillene fra betakaroten.no ja. Dette er de eneste som virkelig fungerer. Gå på de to uker før du reiser til syden og under oppholdet (eller gjennom sommeren om du ikke skal noe sted) så vil du få en superfin og gyllen brunfarge. 🙂 Jeg bruker ofte disse solariumskremene man får kjøpt på Brun og blid ja, og de fungerer også godt synes jeg! Noen av kremene gir en dypere farge som holder lengre, mens andre gir raskere brunfarge. Jeg bruker som regel disse kremene når jeg behøver en rask brunfarge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg