Let’s just have fun!

Nå er det to halvsøvnige sjeler som sitter i sengen, sprikkmette etter den gode hotellfrokosten på Park In by Radisson. Det ble en sen kveld på oss i går! Tiden flyr når man har det moro. Vi startet kvelden med å dra på Olivia restaurant for å smake verdens beste pizza etter anbefaling fra en av dere blogglesere. Jeg må bare si hjertelig takk til deg som overtalte oss til å dra hit, for fy søren for en god mat. Vi hadde hver vår italienske pizza til middag og balsamicomarinerte jordbær med mascarponeiskrem til dessert. Aldri opplevd italiensk mat på det viset før! Hallo i luken. Hvordan får man en liten pizza til å smake så ufattelig mye? For ikke å snakke om godt? Cathrine og jeg sa ikke et ord til hverandre gjennom hele måtidet, og jeg glemte til og med å knipse bilder.. Da er jeg oppslukt da!

Vi trillet ikke hjemover fra Olivia før klokken nærmet seg 23.00 og da var det bare å åpne en god og kald flaske vin! Et par timer senere igjen dro vi på utestedet “Lawo” og der koste vi oss faktisk helt til stengetid. *Sukk*. Tenk nå er det hjemreisedag! Helgen har som forventet gått alt for fort, men vi har virkelig gjort alt ut av den. Jeg har ledd så mye, spist så mye god mat, danset, drukket vin, shoppet, dratt på spa.. -Og nå! Nå skal vi ta lunsjen ute i solen i Frognerparken. Jeg tar bussen hjem i seks tiden i ettermiddag så vi får enda noen timer å kose oss på! Kamera blir selvfølgelig med hvor enn vi drar.. Håper å få oppdatert dere et par ganger til senere.

Her har dere i det minste noen bilder fra fredagens Big Horn besøk!
Ønsker dere en deilig søndag så lenge. Nå drar vi ut for å nyte solen.

19 kommentarer

Siste innlegg