En formiddag på Artesia Spa









Da har jeg endelig fått satt meg ned og bladd igjennom de tusen bilder som ble knipset fra dagens spabesøk. Jeg var omringet av nydelige omgivelser og følte ikke jeg kunne ta mange nok bilder! Ville helst knipse titalls bilder av enhver orkidèblomst jeg gikk forbi. Artesia Spa er FOR fint. Å komme opp i 7 etasje på Grand Hotel i dag var rene nirvana-opplevelsen. Cathrine og jeg hadde aldri vært her før noen av oss, men jeg hadde hørt at Artesia Spa var stedet å dra for en ordentlig god kroppsmassasje.

Det kan jeg nå bekrefte at det er! Jeg har aldri fått en så god massasje i hele mitt liv, og Cathrine som masserer selv sa nøyakig det samme. Vi ankom spaavdelingen en time før selve massasjen og benyttet oss først av fasilitetene. Man kan nyte et steambad om man vil det, man kan bade i det digre bassenget om man vil det, eller man kan ligge på en av sengene, bare nyte atmosfæren, spise frukt, ta et glass vin, eller lese blad. Vi gjorde selvfølgelig alt dette, og SOM vi koste oss disse minuttene.

Da klokken slo 13.00 kom det to unge damer for å hente oss til hver vår 55 minutters klassisk massasjebehandling. Ettersom vi dro sammen på spa hadde vi lyst til å ligge på samme rom også! Det var vi så heldige å få lov til. Artesia tilbyr nemlig duobehandlinger hvor man får ligge på samme rom og nyte opplevelsen sammen. Kan ikke si at tanken på å kjøpe en slik opplevelse i bursdagsgave til Jonas, ikke streifet meg. En 55 minutters full kroppsmassasje ville ha vært en rimelig bra bursdagsgave, er dere ikke enige? Skal du på shoppingtur til hovedstaden med en god venninne, din mor eller din kjære så vil jeg anbefale dere å sette av tid til et besøk på Artesia Spa. Det vil gjøre hele helgen deres akkurat som det gjorde vår. <3



 

Dere må gjerne booke eller lese mer om Artesia Spa sine duobehandlinger HER
Her står også alt om priser og ulike behandlinger Artesia Grand tilbyr. <3

         Behandlingen er sponset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg