Shopping, spa og franske makroner

God lørdag! Først vil jeg si tusen takk til dere som har kommet med tips til gode restauranter for oss. Både indiske og vanlige, fine restauranter. Vi hadde jo så lyst på noe indisk sent i går kveld, men ettersom vi helt hadde glemt at man måtte reservere bord, endte vi opp på Big Horn Steak House i stedet. Hehe. Finner man en sikrere vinner? Vi gikk for hver vår indrefilèt med varm mais, pannestekte poteter og bearnè. SÅ latterlig godt.. <3 Jeg tror virkelig ikke det finnes noe måltid som slår dette.

Denne lørdagsmorgenen har gått til det jentene liker aller best! Shopping, spa, og makroner. Fy søren som vi har kost oss.. Jeg har hatt mitt livs spaopplevelse og har knipset en rekke bilder til dere som vil komme på bloggen litt senere i dag. Jeg tror ikke denne dagen kan bli stort bedre, men jeg håper kvelden kan leve opp til formiddagen for den har vært fantastisk. Nei, perfekt! HELT perfekt.

Ellers har vi som alltid vært på kjendisjakt i Karl Johan. Hehehe. Jammen fant vi en også! Eller ihvertfall Cathrine.. Går jeg på shopping, så går jeg på shopping. Jeg glir inn i min egen lille boble og fokuserer ikke på noe annet enn klesjakten. Jeg kan treffe på mine aller nærmeste og gå rett forbi fordi jeg ikke klarer å observere noe som helst. Jeg er helt rar slik. Navn på norske og utenlandske kjendiser er heller ikke min sterkeste side.. Jeg kjenner igjen ansiktene, men aner ikke hva de heter.

Cathrine: Åh! Se inni folkemengden der er Omar Bhatti!
Marthe: HÆ!?  Hva er det? Jeg vil og ha!
Cathrine: ……

Hehe! Har dere hatt en fin påskeaften så langt? <3
Nå skal jeg hive meg i dusjen. Kroppen min er full av velduftende oljer!

23 kommentarer

Siste innlegg