Livet i toppetasjen!

Wææ! Gjett om vi er to fornøyde jenter som sitter på rommet vi har fått utdelt på Park In by Radisson. Vi bor i toppetasjen på hotellets største superiorrom, og har nok av plass å boltre oss på foråsidetsånn! Dette stedet føles jo like stort som leiligheten vi har hjemme. Spesielt med den digre hverandaen som stikker ut mot de travle gatene i Oslo by. Her får vi jammen oversikten over det aller meste! Badet er perfekt og store vinduer langs hele rommet gjør det lyst og fint! *Viktig for en fisefin blogger*

 

Hehe! Park in by Radisson er det mest sentrale hotellet jeg har bodd på under mine opphold i hovedstaden. Vi bor midt i tollbugata, bare to kvartaler fra Karl Johan så nå kan vi bare traske frem og tilbake fra hotellet til Aker brygge, shoppingen i Karl Johan og eventuelle restaurantbesøk! Det tok Cathrine og meg to minutter å gå fra hotellet til hovedgaten tidligere i dag.

Det blir ikke stort bedre enn det! Kvelden nærmer seg, men vi er fremdeles sprikkmette etter dagens lunch, så nå tenker vi faktisk å besøke nærmeste solsenter for en liten runde soling. Jeg har ikke kunnet sole meg på noen uker pga antibiotikatablettene mine så nå skal det bli greit deilig med litt farge på kroppen igjen! Deretter drar vi mest sannsynlig på en indisk restaurant for middag. Har dere som er godt kjent her, peiling på en fin restaurant som vi kan dra til i kveld? <3

Tror dere vi skal kose oss her eller? Mihi, det tror jeg <3

Vi setter stor pris på litt tips om noen der ute skulle ha peiling!

          Hotelloppholdet vårt er sponset

25 kommentarer
    1. Det er bypåske på meg også i år 🙂 Deilig å bo hos kjæresten på Grefsen som har både trikk, t-bane og buss til sentrum. Vi var ute og spiste på Mother India på Bislett i går. Herregud, det var sinnssykt godt og utrolig bra service. Ellers så hilser jeg fra kjæresten og sier at Jaipur på Egertorget eller New Delhi også er å anbefale. Og han har spist på de fleste indiske i Oslo, så han vet hva han snakker om! Kos dere masse og god påske <3

    2. Hei Marthe! For et hotellrom da! Heldige dere er 😀 Det er flere gode indiske restauranter i Oslo, men mine topp 3 er Mother India, New Delhi og Jaipur 🙂 Kos dere masse i kveld! Klem<3

    3. jeg vil anbefale villa paradiso, en restaurant på urbane grünerløkka. interesant srøk med mye å oppleve 🙂

    4. Bor i Oslo, så ville anbefale dere å ta en tur på akerbrygge i morgen, det er jo meldt så fint vær! Pluss at jeg elsker resturantene som er der
      Kos dere:)

    5. Hei Marthe!
      Hvor er den fine jakken din fra, og hvor mye kostet den?
      Håper du koser deg videre 🙂

    6. Blant indiske er Jewel of India som ligger på solli veldig god. Det er også en super god Thai som heter yayas, prøv den som ligger ved akerbrygge, litt på baksiden oppover mot frogner. Det er en utrolig opplevelse å være med på, en gang hver 30min slukner alle lys, det begynner å blinke, tordne og du hører regnvær akkurat som du skulle vært i Thailand, så sitter du i små båser eller hva man skal kalle det med tepper, føles som du sitter utendørs i Thailand under en liten hytte, helt fantastisk morsomt, du elsker det nok.
      Det er også flere gode drinker der, så passer perfekt for en hyggelig start på kvelden, men anbefaler å sjekke åpningstider, ihvertfall nå i påsken.

    7. Hei Marthe borge. Kan du komme innom min blogg og kommentere. Jeg blogger om livet på habin hvis du lurer på hva habin er, så er det et spill.

    8. jewel of india på nils juels gate, v/solli plass er perfekt! Verdens beste mat. Eller så er det gate of india som ligger sentralt på majorstuen, jeg er indisk selv og må si at kvaliteten på maten på de to stedene er en beste!! MÅÅ dra dit =)

    9. Hei! 🙂 den jakken som du har på deg på bildet, vet du om Vero Moda er utsolgt for den? Finner den ikke i nettbutikken, og fant den heller ikke i butikken 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg