Ready for new adventures

Hei Oslo! Nå sitter Cathrine og jeg i den gigantiske sengen vår på Park In by Radisson hotell. Vi sjekket inn allerede i halv to tiden og siden har vi trasket rundt i Karl Johan, drukket powershake på Joe & The Juice, og spist lunch på Gatsby. For en nydelig start på helgen! Jeg har allerede knipset en rekke bilder til dere fra både dagen vår og hotellrommet, så her kommer et lite bildedryss fra formiddagen i første omgang! Jeg har bare vært her i fire timer og koser meg allerede glugg ihjel. <3 Kan ikke vente med å finne ut hva kvelden bringer! Cathrine og jeg skal ihvertfall ut og spise enda en gang før vi tar turen ut for å teste nattelivet på en langfredag. Uansett hva vi måtte finne på i mellomtiden så vet jeg at vi kommer til å ha det supermoro!

Fine Cathrine <3 Hun er guiden vår for helgen ettersom hun har bodd her i noen måneder nå, og så langt har hun gjort en strålende jobb! Aldri spist en så god lunsj i mitt liv. Jeg bestilte en kremet tagliatellerett med kylling og pesto, og slikket omtrent tallerkenen ren. NAM! Skal dere på Gatsby for middag eller lunsj så vet dere nå hva dere skal bestille! <3

Flere bilder kommer senere i kveld..
Kos dere masse så lenge <3 Det skal vi!

16 kommentarer

Siste innlegg