Oslo, here i come!

Hurra! Jeg er endelig på vei til hovedstaden! Det ble en kveld med evig ubesluttsomhet i går. Etter å ha oppdatert dere en siste gang, hadde jeg egentlig bestemt meg for å finne sengen. -Men så hadde Jonas så lyst på en ordentlig “date-night” ettersom det var siste kvelden vår sammen før helgen. -Så jeg piffet meg opp, tok på finstasen og gjorde meg klar for en romantisk, veldig sen middag i stedet. Vips så ble det en superfin torsdagskveld med god mat, min kjære, film og popcorn. Skjønnhetssøvnen ble ikke så viktig likevel.

Jeg er fullt klar over at det ser ut som jeg arrangerer en fest i kofferten, men dette er altså bare en vanlig dag i heimen.. Apropos fest. Cathrine er en liten kontrollfreak og liker dermed å ha alt planlagt og på stell. Jeg vedder foreksempel på at jenta har pugget åpningstider og menyer for alle potensielle restauranter vi skal besøke i løpet av de neste dagene. Jeg må bare legge ved en liten samtale som vi akkurat hadde på facebook. Hvis ikke Cathrine er helskjønn så vet ikke jeg. Herlighet, jeg ler meg ihjel!

Cathrine: Jeg har googlet og undersøkt litt angående hvilken musikk de enkelte utestedene spiller i helgen.
Marthe: Oh my god. Er det noe du ikke har undersøkt?
Cathrine: Jeg tror ikke det. Jeg skrev en liste på hva de enkelte spiller.
Marthe: Hahaha!
Cathrine: Skal jeg sende den over?

Skulle ønske jeg var begavet med en slik sans for planlegging!
GOD HELG alle sammen. Vi skrives igjen fra Oslo <3

18 kommentarer

Siste innlegg