The paperwork is done!

Nå har jeg flyttet rumpen min over til Kristine’s crib! Alt av dagens både papirarbeid er unnagjort. *Stolt*. I dag gikk det jammen unna i en fei! Jeg har nemlig lært meg at dette med sortering av bilag tar 100 ganger så kort tid om man gjør det litt oftere. -Og med litt oftere mener jeg mer enn en gang ihalvåret. Hoho! Nå håper jeg Geir blir fornøyd når jeg kommer på besøk til han igjen om en ukes tid.

Ellers har jeg faktisk allerede i dag begynt å pakke kofferten til helgens festligheter. Jeg kjenner at denne helgen ikke kan komme fort nok. Værmeldingen sier sol, og alt ligger tilrette for at Cathrine og jeg skal få en uforglemmelig helg i hovedstaden. Ah, som jeg har savnet litt ordentlig “Marthe og Cathrine” tid. Det blir ikke så mye av den nå som bestis har flyttet fra meg! -Men vi får bare gjøre ekstra mye ut av denne helgen. En ting skal vi ihvertfall helt sikkert gjøre, og det er å ta en piknik i slottsparken.. Mimre fra fjorårets sommer hvor vi tok frokosten der hver morgen, solte oss, badet, og lo. Vi trenger ikke å dra til Mexico for å nyte livet vi! En morgen i slottsparken kan bli minst like minnesrik. <3 Den ene uken vi bodde på Plaza i hovedstaden er faktisk en av de beste jeg har hatt!

Det handler bare om å nyte, le og ha det alt for gøy! <3
Akkurat det skal jeg også gjøre hos Kristine i kveld. Have fun!

20 kommentarer

Siste innlegg