DIY – Sparkling crystal Bra

Hurra! Jeg fikk prøvd meg på et DIY prosjekt i dag også, og resultatet ble så fint! Jeg vil til og med påstå at bhen er finere i virkeligheten. Tror aldri jeg har eid en så elegant bh i mitt liv. Hoho! Nå har jeg riktignok bare fått tatt den ene siden av den, men mer hadde jeg ikke tid til i dag. Jeg får ta den andre en annen gang, hvis det i det hele tatt er nødvendig. Jeg kommer nok bare til å la den ene skåla stikke opp gjennom en ned-dratt genser, så da er det kanskje ikke vits i å pynte begge sider? Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener så kan dere ta en titt på disse bildene HER.  Der viser jeg hvordan en slik bh kan brukes som en pen, tøff eller som i dette tilfelle, elegant detalj. Diamantene er fra Panduro, men gå heller på leting etter noe billigere.

Du trenger: 1. En enkel hvit eller sort bh 2. Hvilke som helst diamanter (må bare være flate på undersiden) 3. Lim fra limpistol



Slik gjør du:
1. Varm limpistolen og finn frem både diamanter og bh. Resultatet vil bli like pent uansett hvilken farge du måtte ha på bhen.
2. Lim en og en stein på “bhskåla” til alt er dekket. Har du en størrelse A så vil dette ta 30 minutt. Er du en D så vil det fort gå halvannen time bare for å få dekket en skål. Vær tålmodig. Det er et pirkearbeid, men resultatet blir så verdt det!

That’s it! Bare husk å bruke limpistol. Steinene blir da sittende bom fast. <3
Ønsker dere en videre fin onsdag. Jeg har litt av hvert som må gjøres i kveld! 

56 kommentarer

Siste innlegg