Tilbakeblikk: April 2013

Gjett hvem jeg har fått på besøk denne søndagen? Kristinemor! -Og denne gang lot hun katten bli igjen hjemme. Kanskje like greit ettersom den forrige gang satte seg over extentionet mitt og tisset det gjennomvått. Heh!! I kveld skal vi bare være syke sammen. Vi skal se filmen “Frozen”, spise grønnsaker og dipp, og drikke hjemmepresset juice. En perfekt søndagskveld!

Vi er kommet til en ny måned! Vi er nå i april, og det betyr at det er på tide med en antrekks-oppsummering fra april 2013. Jeg synes alltid det er morsomt å se hvordan jeg gikk kledd for nøyaktig et år siden, men jeg tror ikke jeg er helt alene om å synes det? Det virker ihvertfall som dere også finner disse innleggene interessante! -Men nå har jo dere stort sett aldri noe vondt å si om noe jeg publiserer. Hehe, dere er så snille! esponsen på alle blogginnleggene mine har vært super den siste tiden, og jeg vil bare si tusen takk for det er så motiverende! Det er utrolig moro å være blogger når tilbakemeldingene er så mange og fine.








Husker mange av disse antrekke som om jeg gikk i dem i går jeg!
Jeg liker en del av dette, men noe ville jeg nok ha kombinert litt annerledes i dag. <3

43 kommentarer

Siste innlegg