Have a rockin thursday!

Først og fremst.. Tuusen millioner takk for alle Thailand-tips som allerede har tikket inn under innlegget under. Dere er bare fantastisk gode å ha! Jeg har ikke engang rukket å lese gjennom alt, men jeg tenker at Jonas og jeg setter oss ned med kommentarfeltet i kveld og noterer ned en hel del tips. Ah, stor stor takk til dere som setter av tid til å fortelle om erfaringene deres. Jeg setter så stor pris på dere! Alle disse kommentarene kommer til å være til kjempehjelp for oss. <3

Jonas og jeg kom akkurat inn døren fra en fin tur i solskinnsværet. Jeg holdt på å renne bort til morgenen i dag og følte derfor veldig for å ta med meg hund og samboer ut på en liten luftetur. Eller.. Det skulle være en liten luftetur, men vi ble faktisk utendørs i to hele timer. Plutselig fikk jeg for meg at vi måtte mate noen svaner, så vi dro på nærmeste dagligvarebutikk og kjøpte brød til fuglene og iskrem til oss selv. Hihi! Så ble det litt brødmat på dyrene i dag også. Det tror jeg de satte pris på!

Jonas mener jeg har fått feber igjen..
Marthe: Føder svaner fuglebabyer? Eller egg?
Jonas: … Marthe, det gidder jeg ikke å svare på.

Hehehe.. Hva vet jeg? Aldri sett en svane føde!

23 kommentarer

Siste innlegg