Pancakes for breakfast

God morgen kjære, gode blogglesere! <3 Jeg har kost meg sånn med kommentarene dere la igjen under gårsdagens siste innlegg. Kjempemorsomt å lese om alle de fantastiske aprilsnarrene deres. Takk for at dere ville dele dem med meg! Denne onsdagsmorgenen har bare vært fantastisk. Jonas og jeg har begge flere fridager denne uken, og så langt har vi vært kjempeflinke til å utnytte tiden sammen. Denne onsdagen sov vi så lenge vi bare orket før vi hoppet inn i morgenkåpen for å lage oss ferskpresset juice og pannekaker med rørte jordbær til frokost. Mmm! Er det mulig å starte dagen på en bedre måte?


Resten av dagen skal vi bruke på å ta det helt med ro. Vi har fått enda en dag med sol så kanskje beveger vi oss ut på en liten tur i løpet av ettermiddagen. Jeg har så lyst til å trene, men jeg er redd formen blir mye verre hvis jeg starter for tidlig. Vi hoster og harker fremdeles både Jonas og jeg. Det er visst fryktelig mange som er syke nå om dagen! Kristine var heller ikke i form da hun var på besøk hos meg i går kveld og Annika lå med feber da jeg kom på besøk til henne mandag. Fysj! Får nå inderlig håpe at disse bakteriene fordufter fra kroppene våre snart. -Men slikt har vel en tendens til å komme med våren..

Ønsker dere alle sammen en frisk og god onsdag!
Nå skal jeg ta igjen litt kommentarsvaring. <3

36 kommentarer

Siste innlegg