Antrekk – 010414

Det er første april! Er det noen som har lurt eller blitt lurt av noen i dag? Jeg har ikke blitt lurt selv, men jeg har tatt Jonas så det holder! Jeg spøkte blant annet med at vår to ukers, romantiske sydenferie for sommeren måtte avlyses fordi jeg skulle dra til Magaluf med Annika i stedet. Dere skulle sett ansiktet hans da jeg lurte ham med dette allerede da klokken slo 00.00 i går kveld. Jeg tror det var like før gutten begynte å gine. Han beskrev hvor skuffet han var ved å skrike høyt og ba meg om å ikke snakke med han resten av kvelden. Jeg konsentrerte meg dypt om å ikke drepe meg av latter, og da vi hadde hatt to minutters stillhet hvisket han at han skulle betale meg tilbake for Magaluf-turen om jeg ble med han i stedet.. Da klarte jeg ikke mer. Jeg brølte ut i latter, kysset han i hele ansiktet og sa aprilsnarr. Er det mulig? Etter fire år sammen klarte han likevel å tro at jeg ville avlyse en to ukers ferietur med ham for èn ukes festing i Magaluf. Stakkars mannfolk. Han tror virkelig på ALT jeg sier.

Herlighet som jeg koser meg som samboeren hans den første april. Har dere en morsom historie fra dagen så må dere gjerne dele den med meg! Jeg synes det er kjempemorsomt å lese om folk som både har blitt lurt og som har lurt noen selv.


Bukse, topp, sko og jakke fra Bikbok (Ja i dag er jeg heldekket i Bikbok)

Nå får jeg besøk av Kristinemor her! Det er klart for gilrsnight <3

45 kommentarer
    1. Så stilig og flott antrekk, Fine Marthe!
      Jeg lurte noen venner med at jeg skulle flytte til Gran Canaria om 2 uker for å studere på en fantastisk musikkskole. Redigerte en flybillett og alle gikk rett på! Hahaha :-))

    2. Mamma lurte meg og sa at jeg måtte kle meg godt i morges, siden det var kommet 20 cm med snø i natt! Da skrek jeg ut”hæ?!” og spratt opp av senga og kikket ut av vinduet… haha

    3. Hahah, stakkars Jonas!♥ Lillesøsteren min løp inn til mamma i dag morges klokka 07.00 og ropte; “MAMMA!!! DU MÅ VÅKNE!!! KLOKKA ER HALV 10!”, og mamma spratt opp og begynte å stresse skikkelig før hun så på klokka og da ropte lillesøsteren min “Aprilsnarr!”. haha.

    4. har blitt utsatt for den mest ondskapsfulle aprilsnarren noen gang i dag! Jeg skal nemlig være russ i år. I dag på skolen så ville rektor holde tale i kantinen angående russtiden. det hun sa var at det fra nå av ikke lenger var lov å bruke russeklær/russebukse i skoletiden, og at dette var en ny lov fra utdanningsdirektoratet. selvfølgelig trodde vi det var aprilspøk, men ble jo mer og mer usikker ettersom det var en utrolig stygg ting å spøke om:(

    5. Læreren min lurte oss elever idag. Når vi var på skolen så kom det ingen spøk fra henne, og jeg sa til henne med en spøkende stemme at det ar skuffende.. Men når jeg kom hjem så så jeg at en stor prøve vi skal ha neste uke var flyttet til Fredag, og da fikk jeg skikkeliog panikk! Og så var det lagt med et øveark, og når jeg trykket på det så stod det at det var en aprilsnarr, og jeg ble såå letta! Så jeg gikk rett på selv om jeg ba læreren om å gi oss en spøk!:P

    6. Jeg sa til ei veninne at jeg skulle i røntgen imårgen, og det er faktisk sant, men hun bare “Haha, så morsomt! Jeg vet det er 1. april.” Jeg viste ikke selv engang at det var det!

    7. Jeg og Andreas (kjæresten min) lurte moren hans. Vi satt i stuen og var helt klare for en spøk, men så stod hun aldri opp så Andreas måtte gå å vekke henne. Så ber Andreas moren komme å sette seg i sofaen så ligger jeg der med beina over Andreas og holder meg på magen.
      Andreas:”mamma, det er ikke helt sikkert vi kan flytte til Lillehammer..”
      Moren svarer: “ååh.. hvorfor ikke det?”
      Andreas: “Madelen er gravid”
      Moren svarer: “åånei neimen nei, er ikke det litt tidlig a? Hva syntes du da Madelen?”
      Jeg svarer bare at jeg ikke vet helt..
      Moren: “Dere skulle helst hatt en utdannelse osv først da, men det kan jo gå” (med litt sukk)
      Så begynner Andreas å le, så måtte jeg bare si det. “Du vet at det er 1.april i dag ikke sant?” Da ble hun veldig lettet å sa at det ikke var meningen å virke negativ, men at det var litt tidlig syntes hun da. Så det var veldig morsomt. Første gang jeg har fått til å lure noen så trillrundt.

    8. hahahahaha fyyyyyyyyyyyy deg 😛
      Fant den beste aprilsnarren i dag da
      app for iphone google translate for dyr
      LMAOOOOOOOOOO eg døde av latter -tilogmed med youtube videoe hahahaha

    9. Så pen du er <3 Hahahahahahahaha ler meg i hjæl xD Stakkars Jonas 🙂 Jeg har ikke blitt lurt idag, har heller ikke lurt noen 😛

    10. I dag tidlig åpnet jeg en mail jeg hadde fått av Star Tour. Der stod det at de skulle lage sin egen øy et eller annet sted i havet, en liten øy formet som logoen deres. Det skulle bli supereksotisk og se kjempe luksuriøst ut. Jeg ble egentlig veldig skuffet over Star Tour siden dette vil koste så mye å lage og fordi det høres veldig skadelig ut for naturen rundt. Jeg syntes igrunn det hele hørtes alt for dumt ut :p Men så begynte jeg å tenke på at det kunne se veldig bra ut (men dyrt, 25 000 pr. uke pr. person). Jeg var såpass trøtt at jeg ikke klarte tenke over hvilken dato det var.. Etter litt skuffelse over Star Tour, men også av nysgjerrighet trykket jeg på “les mer”. Da stod det at jeg var blitt lurt. Jeg følte meg skikkelig lurt og! Herregud så teit :p

    11. Åeee, så fint antrekk! Det likte jeg kjempe godt! <3 Også elsket jeg april snarren din, det er det beste jeg har hørt i dag! Du er heldig som har Jonas, Marthe! Han virker helt herlig! Du må kose deg videre av kvelden! 😀

    12. Jeg har ikke blitt lurt selv, men jeg lurte fransklæreren min!! Jeg brøyt inn midt i timen hennes og sa “Reidun, jeg må være grei med deg og si i fra om at buksesmekka/splitta di er oppe”. Og hun så ned og sjekket, og jeg ropte APRILSNARR!!! Da sa hun: ” haha, 1-0 til deg, men vi er ikke ferdig, du vinner ikke så lett!!”
      Lilllesøstera mi fortalte om parallellklassen hennes der læreren hadde lurt elevene. Han og inspektøren kom inn i klasserommet og fortalte at han hadde fått sparken, og han ikke kunne være deres lærer lenger. Elevene skulle få fri de neste 2 månedene før sommerferien at altså de fikk en 4 måneders sommerferie. De ville gå glipp av leirskolen i mai, også A-klassen. osv. (Mange begynte å grine, det var faktisk ingen som brydde seg om ekstra land ferie – de tenkte heller på leirskole, læreren og at de ikke kom til å lære det siste! Plutselig kommer rektor inn stille og forsiktig “APRILSNARR!!!!” (hahaha, jeg synes den var sååå god!!!)

    13. Hei Marthe. Jeg vet at du har vært i hovedstaden noen ganger og bodd på hotell. Så da lurer jeg på om du har noe du ville anbefalt i sentrum? Som er behagelig og bo på?

    14. Ja her får du høre. Jeg lurte familien med at det brente nede i gangen vår eller neder stasjen. Jeg trykte på brannalarmen og lagde selv sånn falsk røyk og jeg sprang opp og sa at det er full brann nede og de ble jo helt hysterisk haha. Og de sprang jo selvfølgelig ned for og slokke. Og da sa jeg april snarr haha. Det var helt latterlig hahahahaha !!!

    15. Hei,
      Bloggen din laster uteolig sent. Det tar ti minutter å laste bildene hver eneste gang. Det gjør at jeg bare gir opp og klikker meg ut igjen av bloggen din.
      Har ikke det samme problemet på andre blogger.

    16. Adina: Jeg har i grunn bare krøllet det med Mast Vol2 krøllstaven min fra Makestyle og lagt alt håret over på den ene siden 😀 Det er min lille “sikre” frisyre 😀 Hehe!

    17. Irene: Jeg har pleid å bo på Plaza jeg. Det ligger jo kjempesentralt også er det jo helt nydelig der 😀 Det ligger rett med rutebilstasjonen. Jeg tror det er vegg i vegg med rutebilstasjonen 🙂

    18. Margrete: Oi! Herlighet, for en GENIAL spøk. Og så herlig at elevene ikke engang var begeistret over en ekstra lang sommerferie, men faktisk ble oppriktig lei seg på lærerens vegne og for leirskolen. Hehe. Fantastisk 😀

    19. maded: Hahaha, så skjønn moren hans var da. Hun tok det i det minste ganske pent! 😀 Da vet du det om situasjonen en gang skulle dukke opp igjen 😀 Hehehe!

    20. Marte?: Hahaha stakkars mamma 😀 Hun ble vel greit lettet da hun skjønte hvilken dag det var. Veldig lurt å lure noen tidlig på morgenen eller allerede 00.00 natt til 1 april. Da er det ikke så mange som har rukket å tenke på hvilken dag det er 😀

    21. Kjempe fine bilder! Elsket jakka 😊😊
      Så gøy at du klarte å lure Jonas.
      Jeg ble både lurt selv og lurte ett parr.
      Ble lurt av han andre lærlingen på jobb
      med at det var gratis middag i kantina.
      Det samme lurte jeg en annen med.
      Noe jeg også lurte folk med på Facebook,
      var at jeg hadde fått meg leilighet. Dette var det
      mange som trodde på (til min forskrekkelse, men sykt gøy var det)

    22. en venninne av meg lurte moren sin ved å kjøpe en graviditetstest og tegne med tusj på negativ streken, også gne hun maskaraen utover ansiktet og sovnet med testen i hånden, også kom moren inn og strøk henne i håret og sa at alt kom til å gå fint, oså spratt hun opp og ropte “APRILSNARR” tror jeg døde når jeg hørte hva hun hadde gjort

    23. hahaha <3
      Læreren lurte alle sammen igår. Vi hadde tentamen 1.april, og vi skulle kanskje få tentamene tilbake samme dagen (idk hvorfor haha), men Læreren skrev 2 på alle sammen haha. Alle skjønte at det var en spøk, men det var en som latet som om hun ikke skjønte det, og hun ba foreldrene sine om å sende en mail der hvor hun sier at hun var veldig skuffet osv, og læreren fikk skikkelig dårlig samvittighet, haha.
      I tillegg var det en Taylor Swift side som påsto at alle sangene til det nye albumet hennes var ute, haha.
      Jeg har ikke lurt noen selv, siden jeg er veldig dårlig til å holde latteren inne! 😛

    24. hahah det var lurt :* stakkars Jonas 🙂 jeg lurte bestevenninnen min 1 april, jeg sa at jeg skulle flytte i sommerferien. Jeg sa jeg skulle flytte til en plass som er rundt 3 timer borte å vi skulle dra i påskeferien å se på huset. Å hun fikk jo helt hetta å ble sinnsykt lei seg å redd. Hun begynte å fortelle masse jeg måtte si sånn at vi ikke flytta osv osv. hahhaha jeg hadde det sååå gøy :* Jeg sa dette til henne når vi kom på skolen å sa ikke `aprilsnar`før slutten av skoledagen <3 hahah det var så gøy 😀

    25. Du er så nydelig og kjempe fint antrekk! 🙂
      Haha, stakkars. 😛
      Ble verken lurt eller lurte andre. 😛 Tar ikke den 1.april så veldig høytidelig lenger jeg, synes det var mye gøyere når jeg var mindre. :p

    26. Hahaha, det er alltid morsomt når den andre personen går på spøken! Jeg ble ikke lurt på aprilsnarr og lurte heller ingen andre! Hadde litt andre ting å drive med da, så orket ikke å tenke så mye over det 🙂 Nydelig antrekk!

    27. Hehe, nå er det jo 11 dager siden 1 april, men jeg har ikke rekki å lese dette innlegget før nå! hoho! Tenkte jeg skulle fortelle hvordan jeg lurte kusina mi!
      Den 31 mars dro jeg, pappa og lillebroren min på besøk til familien i Serbia. Da vi kom frem dit snakka jeg med kusina mi på face og samtalen var sånn her:
      Jeg: Hei, hvor er du?
      Hun: hos onkel, du da?
      Jeg: Er hos bestemor, hehe
      Hun: Haha, aprilsnarr? Du er den fjerde som har prøvd å lure meg idag!
      Jeg: Hehe, må jo tulle litt jeg også!
      Og en halvtime senere dro hun til bestemor (de bor i samma hage haha) og der satt jeg og venta på hu. Da ble hun overraska, da! hoho 😀 Det ble ikke helt til at jeg lurte hun, ettersom jeg egentlig fortalte sannheten, men var veldig morsomt forde 😀 eheh

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg