Picnic in the garden

Ååå det er så herlig med hage! Det ble ikke piknik til frokost, men til lunsj. Jeg har hatt fri fra jobb, og Jonas begynte ikke før 15.00 så i dag fikk vi faktisk både morgen og formiddag sammen. Disse timene brukte vi jammen godt også. Vi dro på butikken i tolvtiden og handlet inn på både jordbær, baguetter, og youghurt. Jonas skulle være god og mett før jobb! Til lunsj spiste vi hver vår baguett med karri-kyllingsalat, og til dessert hadde jeg laget oss limemarinerte jordbær. SÅ friskt og godt!

Bella fikk selvfølgelig også bli med oss ut i solen og herligfred som hun koste seg. Det er så herlig å se hunden lukke øynene og bare nyte seg selv. Nå ligger hun ferdigsolt og SÅ fornøyd ved min side her. Jonas har dratt på jobb, og jeg skal snart på besøk til Annika! Hun har nylig flyttet for seg selv og jeg kan ikke vente med å se hvordan hun har det i sin nye leilighet. <3

Jordbær dyppet i Yoplait vaniljeyoughurt. FOR godt. <3

Litt av en start på den nye uken eller hva? <3
Det er utrolig hva dette været gjør med humøret.

32 kommentarer

Siste innlegg