Bursdagsfeiring med fondue!

HAPPY B-DAY ANDREA! <3 Bursdagsfeiringen var så fin i går. Andrea hadde stelt så pent i stand! Fondue sto på middagsmenyen og dette ble ikke bare en førstegangsopplevelse for meg, men for veldig mange andre også. Mulig vi jentene er litt twothousandandlate? Haha, det ble ihvertfall et vanvittig vellykket måltid! Nesten to timer satte vi og koste oss rundt bordet. Det er det som er så herlig med fondue. Man kan sitte i en halv evighet og bare nyte èn og èn bit med alt av sauser og tilbehør til. Gjett om jeg skal gå til anskaffelse av fondue-utstyr i 2014 da? Helst i dag, men det blir vel ikke så aktuelt.


Etter nærmere to timer rundt bordet, flyttet vi oss ut i stuen for kake og godis. Andrea åpnet gavene sine og det ble flere timer med skravling, latter og kos. Slike bursdagsfeiringer er gull verdt! Jeg hadde nesten glemt hvordan det var å feire en bursdag uten hæla i taket og vin i glasset. Vi må ikke glemme at det faktisk går ann å gjøre det på gamlemåten også. Med boller og brus <3 Hihi! Så lenge jentene er samlet så blir stemningen fantastisk. Tenk det er 10 år siden jeg ble kjent med denne gjengen nå. Det er nesten 10 år siden jeg flyttet til Kristiansand og begynte i 8 klasse på vigvoll ungdomsskole med bare ukjente fjes. Heldigvis havnet jeg i klasse med både Annika, Andrea og Cathrine som jeg har vært bestevenninne med siden.

Resten av jentene var det hestene som introduserte meg for. Hele denne gjengen har nemlig vært hestejenter! Ah, det er ingenting som slår minnene jeg har fra stalltiden. Miljøet var fantastisk, alle var venner (ihvertfall mesteparten av tiden), og alle delte de samme interessene. Etter skoletid bokstavelig talt bodde vi i stallen. Vi red opptil flere ganger om dagen og bare nøt ethvert minutt med både hestene og hverandre. Det var tider det. <3 -Og se på oss nå! Vi holder på med helt forskjellige ting. Noen har vært bortreist i et helt år for studier, og få av oss driver med hest lengre. -Men vi holder fremdeles sammen og er minst like gode venner som for snart 10 år siden. Jeg gleder meg til å se hvor vi er om 10 nye år jeg! <3


For en gjeng! <3 Alle skulle hatt slike venninner.

18 kommentarer
    1. Åh så koselig d hørtes ut 😀 Ingenting er som å ha gode venner 🙂 Ha en fortsatt fin kveld <3

    2. Hei du! 🙂
      Jeg bare lurte på noe!
      Hvordan holder du deg så brun året rundt?
      Skjønner jo at du muligens bruker selvbruningskremer e.l., men er ikke dette noe som forsvinner etter ca tre dager? Smører du deg hver tredje dag i så fall? Eller er det noe annet du gjør for å holde deg brun hele tiden?
      Hadde blitt veldig glad for svar, syntes man ser så fresh ut med en brunfarge, så er veldig nysgjerrig på hvordan du og flere bloggere holder dere sånn året rundt hehe!
      Du får uansett ha en strålende fin helg 😀

    3. Helene: Heisann Helene 🙂 Nå er det jo ikke så lenge siden jeg var i Egypt, men jeg jukser nok ellers litt med solarium. Jeg prøver å ta sol en gang i uken og da tar jeg en stund også. Ellers er jeg bare flink til å smøre meg mye med en god fuktighetskrem. Da holder brunfargen mye lengre 🙂 Jeg bruker ikke selvbruning. Det har jeg aldri gjort 🙂 Men kanskje jeg prøver det også en dag! <3

    4. Hei Marthe! Lurte på om du kansje kunne begynne med DIY igjen, det inspirerte meg så mye. Skjøner hvis du ikke har tid, men det var så gøy.

    5. Maja: Heisann Maja! Du, jeg skal prøve å få til et nytt DIY i løpet av morgendagen når butikkene har åpent igjen! 🙂 Jeg synes også det er supergøy med DIY. Jeg har bare vært litt tom for idèer den siste tiden. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg