Perle de lait – En ny favoritt

Perle de lait er en mildere og mykere variant youghurt som passer perfekt som en del av et måltid eller bare som en sunnere form for kveldssnacks! Man får dem i tre smaker. Sitron, vanilje og kokos, alle helt uten fruktbiter. Jeg vet ikke hvordan dere foretrekker det, men jeg liker youghurten myk og klumpefri så jeg kan helle den over i en skål og toppe med litt fersk frukt, litt nøtter og bær. Det blir ikke stort bedre enn den kombinasjonen som dere ser på bildet over her. Kremet og glatt Perle de lait av vanilje toppet med blåbær, bringebær og cashewnøtter. JUMMY! Produktet har lenge vært produsert og solgt i Frankrike, men det er først nå nylig vi har fått serien i Norge. Neste gang dere er og handler matvarer på butikken så vet dere hva dere skal være på utkikk etter. Trenger du noen nye idèer på frokostfronten, så kan Perle de lait være et godt tips til deg. 

Man behøver jo ikke å toppe med frukt og bær heller. Produktet har en unik smak i seg selv. Kokosvarianten smaker like eksotisk som kokosnøtten selv. Annerledes fra alt annet jeg tidligere har smakt. Vanlige youghurter har en tendens til å bestå av en syrlig, melkelignende masse som bare har et hint av smak. Dere skjønner hva jeg mener? Det er så utrolig fort å spise seg lei på dem. Her smaker vanlijen ekte vanlije, og sitron ekte sitron. Det er det som gjør at jeg kan finne på å nyte en boks Perle de lait opptil flere ganger om dagen. Nei, dere må bare smake selv.. Det er fransk perfeksjonisme! <3

Skriv det opp på handlelisten med en gang jenter og gutter.
“Perle de lait” av merket Yoplait. Min favorittsmak er vanilje!

       Annonse

10 kommentarer
    1. Merkelig at Kristina Andersen har funnet ut at nøyaktig denne yogurten er hennes favoritt, på nøyaktig samme dag som du!!!

    2. Litt konstruktiv kritikk, det kan bli litt slitsomt med all reklamen. En ting er Nelly og sånn, men med både reklame for is og youghurt på en uke blir det litt mye! De inleggene der teller tross alt ikke som et ordnelig innlegg syns jeg, de er hvertfall ikke særlig givende å lese for meg.

    3. Ser veldig godt ut! Men skjønner jo godt at dette lyser opp reklame. Har sett altfor mange andre blogger reklamere om dette og da er det fort gjort å bli irritert over å lese det samme hele tiden, haha 🙂

    4. Må nesten si meg enig med de andre over her. Å bli betalt for å teste mat, forstår jeg ikke. Jeg regner med dere oppdager disse matproduktene i hyllene uansett, og når dere likevel må handle produktene i butikken, så forstår jeg ikke helt prinsippe med å bli betalt for å teste det ut. Dere kan vel teste matprodukter uten at dere blir betalt for det?
      Jeg legger også merke til at dere som tester ut de samme produktene, og så skriver annonseinnleggene på samme måte. Dere bruker de samme ordene, men formulerer det på hver deres måte. Når alle kaller denne youghurten for en ny favoritt, det er vanilje som faller best i smak OG ingen av dere finner de to andre variantene i butikken, da begynner jeg å lure på om innlegget er kjøpt, betalt og diktert.
      Kristina Andersen skrev ifjor et annonseinnlegg om en annen yoplait yoghurt, som inneholdt mer biter av frukt og bær, og det var ifølge henne heeelt fantastisk.
      I dette annonseinnlegget som hun skrev seinest igår om Perle De Laite yoghurten, så liker hun ikke biter av bær og frukt i det hele tatt. Da får hun fnatt.
      For meg blir slike innlegg veldig falske og kunstige. Ikke frekt ment, men jeg biter ikke på disse innleggene mer. Man ser klart og tydelig at dette er betalt og ikke en oppriktig og ærlig mening.
      Bare kikk på dette innlegget, så ser du/dere hva jeg mener:
      http://kristinaandersen.no/1379654741_yoplait_double_0.html

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg